Betydligt attraktivare bilar är väl fan jävligt tveksamt?
Självklart inget illa om bilarna i sig, galna, men med dom priserna ger jag hellre bort dena här killens "presentidé".
Skummar man igenom ett relativt etablerat företag som det du länka till och jämför priserna med den här killen så ser du nog fort att det är en jävla skillnad.
Däremot så måste du dessvärre räkna med att Din lilla r8 kommer ta en hjelvettes tid att betala av om du ska dra in "småsummor". visst, klart du kan dra in ett snitt på 10.000 en vecka och kanske 20-30.000 en tävlingshelg? (OBS!! MED UNTANTAG FÖR VISSA HLEGER DÅ BILEN HYRS UT HELHELG) men lägg på kostnader för underhåll, bensin, resekostnader för varje event (för dig och bilen) samt (tänk om) någon krockar (trots att du kan ha en försäkring, som kommer vara skitdyr och vara ett rent helvette för dig att skaffa) så har du alla gånger en skyhög självrisk.
säg 1,4 milj kr för en standard r8 v10, om du nu ska vara så tråkig
bara bilen skulle ta drygt ca (om det går bra) ett par/tre år att betala av, lägg på försäkring och övriga rörliga kostnader samt att allt är beroende av att bilen hela tiden hyrs ut.
Det skulle säker ta 3-4 år innan du börjar dra in pengar...
OBS!!! ENDAST MINA TANKAR, DETTA TROR ENDAST DUMMA MIG!!!OBS
lär inte läsa denhär tråden igen eftersom minst 567 användare av detta forum kommer bli tårögda framför skärmen och skriva hur dum jag är, ta det lugnt, jag vet redan det
om du nu lyckas har du en spikad kund