3704
Sök

Komma runt youtubes "This video is not available in your country due to copyright restrictions."?

831 Inlägg
15 juli 2009
Trådstartare
Går det att  komma runt youtubes dryga spärr med att det klipp jag vill se är spärrat i mitt land p.g.a. upphovsrätt? Jag testade med proxy men det verkade inte fungera. Finns det något sätt att surfa in på youtube med felaktig landskod i ipnumret på nått vänster?

Saabifierad
2 031 Inlägg
15 juli 2009
Skulle också vilja veta det, börjar bli rätt många videor som nu börjar bli så =/

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

511 Inlägg
15 juli 2009
prova o se om det funkar med http://www.hidemyass.com/ som gömmer din Ipadress

?

Seg bôvel
322 Inlägg
15 juli 2009
Hotspot Shield? smile

519 Inlägg
16 juli 2009
nonno skrev:

Tackar så mycket det funkar kanon.haft det problemet själv att inte många videos på yputube funkar,,,,,,,

956 Inlägg
16 juli 2009
Sjukaste är att jag kunde se en film för ett tag sedan, la till den i favoriter. Sen helt plötsligt så går det inte längre. Skit youtube....

511 Inlägg
16 juli 2009
mtudiesel skrev:
nonno skrev:

Tackar så mycket det funkar kanon.haft det problemet själv att inte många videos på yputube funkar,,,,,,,

så lite så

?

1 814 Inlägg
17 juli 2009
Hatar att youtube gör så! Som någon sa. välfri proxy som befinner sig i "tillåtet" land smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 juli 2009
Tycker Youtube är skit numera, hela syftet med den sajten har försvunnit iom att det finns ingen ordning på videos (man letar efter en bra låt och får upp 14k remakes där fjortisar försöker sjunga den) och när man väl hittar videon man vill ha kommer man inte åt den pga upphovsrätt...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

vinnarskalle!
907 Inlägg
17 juli 2009
Rquired skrev:
Tycker Youtube är skit numera, hela syftet med den sajten har försvunnit iom att det finns ingen ordning på videos (man letar efter en bra låt och får upp 14k remakes där fjortisar försöker sjunga den) och när man väl hittar videon man vill ha kommer man inte åt den pga upphovsrätt...

Håller med till viss del. Är inte lika irriterad på youtube som du verkar vara, men det har blivit svårare att söka på site'n och svårt att hitta det man egentligen söker efter! Det har blivit grötigt med tiden.. =/

831 Inlägg
17 juli 2009
Trådstartare
Härligt! En proxy som fungerade. Tack så mycket!

46 Inlägg
17 juli 2009
tacka sveriges upphovsrättslagar smile
om dom inte skulle funnits hade det inte varit några som helst problem, men stasi kräver kontrollmakt och så var det med det hmm

1 079 Inlägg
17 juli 2009
GreenGhost skrev:
tacka sveriges upphovsrättslagar smile
om dom inte skulle funnits hade det inte varit några som helst problem, men stasi kräver kontrollmakt och så var det med det hmm

Ren skit du snackar.

Läs på lite om upphovsrättslagen och du inser att den inte har något som helst med kontrollmakt att göra.

Sleeper
3 084 Inlägg
17 juli 2009
finns ju alltid proxy.org

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök