Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
13 juni 2010
rockabilly_ponta skrev:
varför går de inte o lägga in bilder??? alla andra gör ju de får länka till min uppdate istället
det går men du måste lägga upp dom i galleriet & kopiera in övre BBCode länken här sedan. men det är ganska enkelt, jag har kommit på att du kan ha två garagetsidor öppet samtidigt & bara skifta mellan dom. galleriet på den ena & projektråden på den andra om du tänker lägga upp fler änb en bild alltdså
varför går de inte o lägga in bilder??? alla andra gör ju de får länka till min uppdate istället
det går men du måste lägga upp dom i galleriet & kopiera in övre BBCode länken här sedan. men det är ganska enkelt, jag har kommit på att du kan ha två garagetsidor öppet samtidigt & bara skifta mellan dom. galleriet på den ena & projektråden på den andra om du tänker lägga upp fler änb en bild alltdså
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 524 Inlägg
13 juni 2010
rockabilly_ponta skrev:
farbrorbozze skrev:
rockabilly_ponta skrev:
får inte rätt på vilken av bbcoderna de ska vara
finns väl bara en som heter BBCode till höger om bilden när du laddat upp den, den andra heter ju direktlänk? kopiera BBCode & klistra in i projektråden.
får inte rätt på vilken av bbcoderna de ska vara
finns väl bara en som heter BBCode till höger om bilden när du laddat upp den, den andra heter ju direktlänk? kopiera BBCode & klistra in i projektråden.
aaaahhhhaaa har inte sätt de förrens nu trodde de fanns i bbcoder till forumen
hahahahha nu fick man sig ett gott skratt, viket arbete du lägger ner på den dörren
måste ju ta bort all gammal spackel då de inte ska vara spackel på bilen som spricker o sen är rost rätt trisst med...
sen fick jag välja på att använda dem dörrarna som földe med o byta hela bakskärmen för annars ser de skit dumt ut eller sätta dit orginal dörrarna som harmoniserar med hela bil samtidigt som all gammal historia bevaras bilen har ju ändå rullat i hässleholm sen 1987 så alla gammla raggare kommer titta på bilen o säga oj mins ni 97 när vi backade på den gamla tanten hehehe typ trevligt
kommer nog bli sjukt fint när hela sidan e på platts
Liten uppdate lite saker som har handlats in kommer mer bilder på vad jag fick när jag fyllde år med samt lite bilder från diverse jobb som jag kommer att göra i veckan så håll utskik
Snyggt svetsat det passar verkligen in på den dörren
tackar den nya svetsen går som en dröm heheh jo de ser så dumt ut när man gör en lagning snyggt på en bulig dörr ska lägga in en bild på bakskärmen så ska du få se på nått som ser dumt ut hehehe