Jag har en hel del tvångstankar som inte ens tänkte på föränns jag läste tråden och kom på att.... "fan så gör ju jag också!"
Jag måste vara en otroligt jobbig person att vara omkring, då jag har massa skumma saker för mig hela tiden...
Ingen speciell ordning men sätter nummer för att förenkla läsningen..
1: har jag en läsk eller ölburk, så kan jag inte låta bli att "snurra" på den lilla grejen man öppnar den med... och jag gör det helt omedvetet och enda sättet att få mig att sluta är att bryta bort den..
2: kollar väckarklockan 1-5ggr så att den verkligen är ställd innan jag somnar.
3: batteriluckor på t.ex fjärrkontroller... sitter och öppar o stänger hela tiden när jag håller i en fjärr.
4: telefonen, öppnar o stänger luckan, samt "snurrar" mobilen mellan fingrarna när jag håller den.
5: har blivit bättre på det, men dubbel och trippel kolla att dörren är låst.
6: vrider alltid nyckeln åt fel håll när jag låser upp min bil, trotts att jag vet vilket håll jag ska vrida.
7: stereovolymen måste stå på ett jämnt tal annars retar jag mig på det.. likadant när jag ställer klockan.
8: har jag en penna så leker jag med den...
9: kan inte ha jacka på mig när jag kör bil... även om den är tunn som en tröja typ.
10: har blivit bättre på detta också, men brukar reta mig på saker som står i "standby läge" och blinkar, typ datorskärmen är vanligast... om jag ligger i sängen innan jag ska sova... med rummet släkt.. och ser lampan som blinkar.. så kan jag inte sluta titta och reta mig på den... därför måste jag stiga upp och stänga av innan jag kan sova...
konstig person man är......
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.