3355
Sök

Opel rekord 1900 -69 (avställd sen 92) Uppdatering 26/7

143 Inlägg
10 augusti 2009
Förstår ej varför folk blir rädda av lite rost de går alltid och fixa ju tongue

34 Inlägg
12 augusti 2009
rost!... tålamod,en bra svets och material kan man rädda många gamla pärlor som denna opel! Härligt projekt!

//Tertio//

5 111 Inlägg
12 augusti 2009
Jag har också en sån här fast en HT... Man blir ju sporrad när man ser att nån räddar en sedan som verkar vara i sämre skick... Bara PVn och mercan blir klara så ska jag sätta igång. wink

482 Inlägg
12 augusti 2009
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:
Jag har också en sån här fast en HT... Man blir ju sporrad när man ser att nån räddar en sedan som verkar vara i sämre skick... Bara PVn och mercan blir klara så ska jag sätta igång. wink

hehe skönt att man kan få andra att rädda dessa klenoder, HT är snyggare men tror fan att den vi har är ovanligare idag.

just real power
no turbo shit

482 Inlägg
12 augusti 2009
Trådstartare
Det har inte hänt så mycket dom senaste veckorna nu på grund av att vi har varit bort resta och nu börjat jobba igen men snart så ska det grejas lite mer tänkte ha som mål att all rost ska va svetsad innan vintern.

just real power
no turbo shit

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
12 augusti 2009
Men jösses... Inte illa ment men du har inte funderat på att gå en svetskurs? Med tanke på hur dålig Opeln är så måste det lagas mycket mer seriöst än vad dina bilder visar.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

482 Inlägg
12 augusti 2009
Trådstartare
hotrodder skrev:
Men jösses... Inte illa ment men du har inte funderat på att gå en svetskurs? Med tanke på hur dålig Opeln är så måste det lagas mycket mer seriöst än vad dina bilder visar.

Jo vet att det inte är så seriösa lagningar, Jag gör det här tillsamans med två styckna och dom vill helst bara få bilen igenom besiktningen och det är inte jag som svetsar men dom som svetsar är utbildade tongue I och med att det är sambons bil så har jag inte allt för mycket att säga till om, Jag tänkte först att vi skulle göra allt mycket seriöst plocka ner hela bilen o blästra men men.... det blir aldrig som man tänkt sig

just real power
no turbo shit

っ◕‿◕)っ
102 Inlägg
13 september 2009
Påminner ganska mycket om min rekord jag köpte för någon vecka sedan, fasst inte lika mkt rost på min dock. Detta projekt ska följas big_smile

I reject your reality and substitute my own!

170 Inlägg
13 september 2009
Jag kan tipsa om att googla opelskrot så ska det finnas en bra skrot som har mycke delar till gamla oplar

っ◕‿◕)っ
102 Inlägg
26 september 2009
Lite update vill vi ha big_smile

I reject your reality and substitute my own!

Sök