3134
Sök

Ny bil

hmmmm
1 094 Inlägg
23 april 2006
Trådstartare
#1
Jaha då har man införskaffat sig en ny bil, har köpt mig en volvo V40.
Bilen komemr åka in i garaget så fort som möjligt och byggas om. grejer på väg hem.
Först blir ju iaf sänkningen (grejer kommer imorgon) sen ska det på några nice fälgar, har inte bestämt mig vad för fälgar än men någe nice blir det iaf smile
och sen helt klart ett kjolpaket smile

Men men kommer uppdatera denna tråd vart eftersom + lägga upp bilder


557 Inlägg
23 april 2006
#2
Trevligt smile Personligen tycker inte jag att man ska styla en V40. Sänkning, samt feta fäljar går väl an, men kjolpaket? hmm

//Jerry

SSS -12
3 217 Inlägg
23 april 2006
#3
Böserblick, angeleyes och något liknande S60's addon...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

hmmmm
1 094 Inlägg
23 april 2006
Trådstartare
#4
jag vill iaf ha en v40 som sticker ut mer än bara en sänkt.. så det blir ett kjolpaket som kommer att komma på, sen till vintern åker den in i garaget för ombyggnad av det mesta... kapa,spackla,slipa o lacka *suck* HEHE


608 Inlägg
23 april 2006
#5
klart du ska styla den! smile v40n e en av volvos snyggaste kombin.och den ser jävligt bra ut me styling! ser fram emot att få se bilder på den tongue

lycka till me stylandet! wink

old volkswagens never die,they just get lower:D

hmmmm
1 094 Inlägg
23 april 2006
Trådstartare
#6
jens volvo in sports skrev:
klart du ska styla den! smile v40n e en av volvos snyggaste kombin.och den ser jävligt bra ut me styling! ser fram emot att få se bilder på den tongue

lycka till me stylandet! wink
Bilder kommer komma upp på hur den ser ut orginal. och sen komemr bilder vart eftersom... måste bara få hem alla grejer också... pluss att jag måste bestämma mig för vad för fälgar jag ska ha nu eftersom mina 19" vart stulna och försäkringsbolaget strular, o då blir det nog bara 17" på den för jag har inte så super gått om cash just nu
Senast redigerat av Gloremir (23 april 2006)


hmmmm
1 094 Inlägg
26 april 2006
Trådstartare
#7
nu är sänknings satsen hemma smile sänker 60 fram och 40 bak smile och nya fälgarna är på,(fälgarna är lite formade ut från bilen så inga trotoarkanter där inte) samt takvingen är på för test montering. hoppas bara mitt kjolpaket kommer snart så att man kan se ungefär hur den kommer se ut smile bilder kommer upp under bygget om nu jag får hem min digital kamera snart... (brorsan har lånat den)


hmmmm
1 094 Inlägg
26 april 2006
Trådstartare
#9
hehe ingen kamera ju tongue men tror jag får hem den imorgon och har äntligen fixat ett garage nu, (dubbelgarage) så där kommer den stå den närmaste tiden tongue


1 019 Inlägg
26 april 2006
#10
Säger som NightCruiser  ;D BILDER BILDER BILDER big_smile är sugen att se hur den ser ut wink


/davve

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

hmmmm
1 094 Inlägg
26 april 2006
Trådstartare
#11
inget att se just nu, helt orginal förutom 17" arna, grillen + takvingen... men men när jag fått hem kittet blir det o hålla på som fan


hmmmm
1 094 Inlägg
30 april 2006
Trådstartare
#12
aja en bild på bilen iaf. men väldigt skitig

http://www.geting.se/image.php/minv40.jpeg


1 163 Inlägg
30 april 2006
#13
Ser ju mkt trevlig ut! smile

Inte sett en Vinröd inna, kommer bli mkt snygg stylad! big_smile

Lycka till... Mvh


Lång & Smal!
462 Inlägg
2 maj 2006
#15
hur fick du tag i fälgarna.. dom har ju slutat tillverka dom!! de sa dom iaf när ja skulle ha till min 740 för några år sen!!

//Henrik Johansson

hmmmm
1 094 Inlägg
3 maj 2006
Trådstartare
#16
hehe man har väll kontakter... nä skojar vara... det är pcw fälgar som ser nästan likadana ut smile

kjolpaketet kommer idag... så nu blir det att provmontera det så fort jag hinner... vilket vill säga i helgen förhoppningsvis, samt sänkningssatsen ska på också... kommer bli massa sne slit bak men det får jag leva med tongue


hmmmm
1 094 Inlägg
4 maj 2006
Trådstartare
#17
jaha igår så vart jag absolut tvungen att åka på en inte allt för bra grusväg med massa lösgrus, och då stänkte massor med grus upp, och eftersom mina fälgar är formade så att dom "sticker" ut lite så har jag miljoner med stenskott och repor på mina fälgar... men men dom ska ju ändå in på blästring och pulver lackering... men känns ändå surt sad


inkompetent
95 Inlägg
4 maj 2006
#18
och du kommer aldrig någonsin åka på en grusväg igen?
kanske är dags och byta fälgar istället

hmmmm
1 094 Inlägg
4 maj 2006
Trådstartare
#19
hehe inte ofta jag åker grusväg.... och nej vill inte byta fälgar för jag tycker dessa är snygga... så dom får sitta på smile


Streetracer
53 Inlägg
4 maj 2006
#20
Ja ha kvar dom. riktigt fina. kommer se väldigt bra ut när du har fått ner bilen med.
Hur mycke ska du ta ner den? 40mm?
Men det kommer väl inte bli så billigt att måla kjolarna med den färgen?
Jag har inte sett många bilar med den i alla fall.

Mazda 323F DOHC!
Det går som det ska!


Sök