3581
Sök

Angående: Träffar m.m i Södertälje

183 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
tja fan!

26/6 kl 19:00 plantagen moraberg......

be there
Senast redigerat av WeDo (21 juli 2009)

tyskt ska d va!

C20LET
1 041 Inlägg
21 juli 2009
stillooking skrev:
tja fan!

26/6 kl 19:00 plantagen moraberg......

be there

26/6 har gott hoppas du inte menar 26/6 2010 yikes

Vi tycker olika vet jag, that's it

716 Inlägg
21 juli 2009
Då ses vi om 1 år. 26/6 blir perfekt. Vädret ser lovande ut.

Neh! Han mena 26/7!

Ses där.
Kommer i nya bilen big_smile

1 Inlägg
21 juli 2009
ja dyker nog upp

31 Inlägg
21 juli 2009
kommer fast inte med min bil smile

3 390 Inlägg
21 juli 2009
Låt denna tråd vara kvar för alla Södertälje-träffarna. Känns onödigt att det ska startas en ny tråd varje vecka då träffen är i princip stående. Ändra bara rubriken med datum när nästa träff är. Gå även att disskutera "småträffar" m.m

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

16 Inlägg
21 juli 2009
ingen med bilder från den förra träffen?
Tyckte jag såg några som fota på båda ställena.

/Tomas

183 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
hehe ojdå! men kolla tiden när troden skapades:P va lite trött kanske!

tyskt ska d va!

Living the good Life!
585 Inlägg
21 juli 2009
WeDo skrev:
Låt denna tråd vara kvar för alla Södertälje-träffarna. Känns onödigt att det ska startas en ny tråd varje vecka då träffen är i princip stående. Ändra bara rubriken med datum när nästa träff är. Gå även att disskutera "småträffar" m.m

MVH

Har haft denna diskussion förut och tror inte det kommer att köras på samma tråd varje gång, bättre att öppna en ny tråd varje gång... tongue

When the flag drops, the Bullshit stops.

3 390 Inlägg
21 juli 2009
AudiZack skrev:
WeDo skrev:

MVH

Har haft denna diskussion förut och tror inte det kommer att köras på samma tråd varje gång, bättre att öppna en ny tråd varje gång... tongue

Jo, men alla andra städer som Halmstad, Örebro, Varberg har det så ser inte varför det inte ska vara så här ?  Vad är meningen med att starta en tråd varje måndag där det bara står samma plats och tid bara att datumet är en vecka fram från förra gången ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

431 Inlägg
21 juli 2009
Jag får se om man kanske kikar förbi med nya bilen  smile

183 Inlägg
21 juli 2009
Trådstartare
WeDo skrev:
AudiZack skrev:
WeDo skrev:

MVH

Jo, men alla andra städer som Halmstad, Örebro, Varberg har det så ser inte varför det inte ska vara så här ?  Vad är meningen med att starta en tråd varje måndag där det bara står samma plats och tid bara att datumet är en vecka fram från förra gången ?

bara för att vi är så mycke bättre än alla andra!wink

tyskt ska d va!

1 309 Inlägg
23 juli 2009
jag hoppas kunna komma, missade förra träffen då jag va i gbg

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

44 Inlägg
24 juli 2009
Jag kommer om allt går som det ska. Som sakt va...ingen som har några bilder från förra träffen. Lägg upp dom tycker jag isf:)

117 Inlägg
25 juli 2009
kommer!!!

Living the good Life!
585 Inlägg
25 juli 2009
Vi hörs där wink

When the flag drops, the Bullshit stops.

1 338 Inlägg
25 juli 2009
kommer om bilen bara funkar som jag vill tongue

P'z

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

421 Inlägg
25 juli 2009
Jag LOVAR jag kommer med BILDEN...........

Mina projekt finns på http://www.garaget.org/dutten

Sök