Frayze: Jag skulle tippa på att motorrenoveringen kostade tillräckligt mycket pengar ändå
Sedan lär ju Martin vara kung på att hiva i och ur motorn, så det lär nog inte vara några problem för honom att uppgradera i framtiden hehe
Känns dock som att det varit lite glest mellan uppdateringarna, vad händer egentligen?
Klart de slantar att renovera! men de är väl ingen stress att få ihop den nu, vintern är i faggorna, och de är då man satsar järnet lik förbaskat får man stå och skruva mitt nätterna inpå vårkanten för att allt inte är helt klart, planerna stiger hela tiden och man blir aldrig nöjd, iaf för mig
hallå igen efter en lång ''vilo'' period så har ja börjat pilla lite med bilen igen har projektarbete i skolan å ska trimma billen till 300hk + så de kommer tillte bilder ha de gött
ska börja å byta grenrör å downpipe+frontpipe
ett litet paket
Nästa steg blir att montera Bränslepump,spridare å en z32 lmm som ja har hemma samt fixa steg 3 chip hos Zef Engenering i Göteborg ..så håll koll xs power grenrör
nytt vs gammalt som gatan
3'' down+frontpipe
när vi skulle montera det nya röret så märkte vi att vinkeln inte stämde riktigt så vi fick kapa de å svetsa lite tillslut gick de