Du kan ta och slipa upp utblåset, jag tog upp det ca: 1 mm uppåt och 1,1/2 mm åt sidorna, alltså ca: 3 mm bredare, då blir den lite starkare på det högre registret serru, detta är dock inte att rekomendera på moppar som behöver bottendrag men det behöver inte R1 kåååpian eftersom den i princip bara går på högre varvtal å är automat. Sen skulle jag rekomendera att du köper en hårdare kopplingsfjäder så att kopplingen börjar arbeta vid högre varvtal, det finns såna att köpa på såna där pocket/minimotosidor. vet dock ingen svensk sådan, Sportluftfilter tycker jag INTE du ska köpa om du är ute efter effekt, för det ger ingen effekt, det är la mer för att det är snyggt.
Ja sen finns det ju massa cylindrar å förgasare å sånt men det kostar lite också, jag vet inget mer hemmamek som du kan göra men jag kan rekomendera dig att låta kolven vara som den e för jag provade att slipa upp insugssidan litegann men det blev inge bra, endast högre bensinkostnader å ingen effekt serru, å då tog jag endast två mm. Nä fan ta å fixa utblåset så kommer den gå lite bättre iaf, se bara till att ta bort graderna inne i cyllen så inte kolvringarna får tag på dom.
Släng kappan efter vinden och halka på en hundskit.