Hej har problem med min saab då när jag lägger i backen så slårs den ut kan man säga, jag få i backen fint men sen när jag ska börja backa så åker den ut efter att bilen rullat typ 5 cm.
men det e så att jag har bytt växellåda redan eftersom den andra funkade inte backen på så jag vet hur det är när synken är trasig och det är det inte nu måste vara nått annat
men det e så att jag har bytt växellåda redan eftersom den andra funkade inte backen på så jag vet hur det är när synken är trasig och det är det inte nu måste vara nått annat
va ute och testade en grej om man höll på bromsen och bara pushade på backen så slogs den inte ur men så fort jag tog upp bromsen och bilen börja rulla så slogs backen ur kan hjälpa nån som har ett svar kanske
Nu är det så att växellådan e faktist trasig , testade att justera in allt helt rätt och sen tog jag bort länkamen mellan växellådan och torpedvägen och sen testade backa men den gick ut iallfall så det måste ju vara växellådan. tack för alla jätte bra förslag