Kan bara inte låta bli att fråga, ska du ha det för att du blivit av med emblemet till din M3:a eller för att du inte har råd med en M3 och egentligen tycker att det inte spelar någon roll så länge folk tror att det är en M3:a?
Kan bara inte låta bli att fråga, ska du ha det för att du blivit av med emblemet till din M3:a eller för att du inte har råd med en M3 och egentligen tycker att det inte spelar någon roll så länge folk tror att det är en M3:a?
För att de inte satt något på när jag köpte den. Så var det med den frågan. Nå, vet du vart man köper emblem på nätet?
Inte vad jag har sett i alla fall. Tycker det är märkligt om det inte finns Nån sida på nätet som säljer emblem. Går säkert och få tag på ett på en bmw verkstad eller något. Men nu var det nätet jag tänkte på.
Måste ju finnas, på ALLA mässor , exempelvis elmia osv så såsäljer ju dem i montrarna massvis med sådanna du tänker på, tex volvo R, GTI märken etc, gick de upp ett ljus för någon om eventuella sidor nu?
kolla på www.racesport.se vet ej om dom har m3 emblem men du kan väl kolla!
Haha helt j-vla otroligt,dom hade ju jättemånga men såklart inget m3! tack ändå Men seriöst,någon på denna sida måste ju veta vart man kan köpa de tycker man
Aa där fanns det ju,men tydligen inte till min 96a :S Kan det verkligen vara skillnad på emblemen år till år,så att dom inte passar på alla årsmodeller? Låter väldigt konstigt tycker jag.. // S