2762
Sök

Några från Umeå??

47 Inlägg
11 mars 2005
Trådstartare
Undrar om det finns några motorfantaster här på forumet från Umeå?
Skulle va riktigt najs att dra ihop ett gäng och träffas till sommaren tycker jag! En karavan upp till "en dag på strippen" i Piteå skulle va najs t.ex.

/Lars

Bmw Alpina B3 3.3

Artist
21 Inlägg
11 mars 2005
Visst finns det folk här från Umeå. Jag gillar visserligen Audi och du BMW, men bara det är tyska bilar så....
Själv skall jag ordna en Auditräff här i Umeå, den 7 maj på Motorcentralen.
Då är det väl i alla fall läge att komma och kolla....eller?
Hälsningar Jan-Erik S

Tidigare reklamman, fr Umeå som slutat arbeta.
Numera enbart biltokig artist Har bl.a. ägt en S4 Avant -92, en A4 Avant TQ S-line -04 och nu en Volvo XC 70 Ocean Blue 2006
janerik.sellgren@rodang.se www.sellgren.nu

404 Inlägg
12 mars 2005
Här har du en till Umebo, däremot kör jag inte tyskt, utan amerikanskt. Tycker själv inte det spelar så stor roll vad folk kör för bilar, jag hänger gärna på å träffas under sommaren!

47 Inlägg
12 mars 2005
Trådstartare
Trevligt! Nääe inte spelar det för roll vad man har för bil, är ju intresset som är det viktga smile. Riktigt najs jänk du har skaffat dig, du har nyss köpt den eller? Jag och farsan håller på med alla typer av bilar men däremot saknar vi faktiskt jänkare just nu.

//Lars

Bmw Alpina B3 3.3

47 Inlägg
12 mars 2005
Trådstartare
Klart man kan komma förbi och kolla, får man komma med Bmw då? wink

Bmw Alpina B3 3.3

Artist
21 Inlägg
12 mars 2005
Det är klart man kan komma och titta, det är ju det som är meningen. Men att ställa ut bilen inom området, det går bara om det är en Audi, ny eller gammal spelar ingen roll

Tidigare reklamman, fr Umeå som slutat arbeta.
Numera enbart biltokig artist Har bl.a. ägt en S4 Avant -92, en A4 Avant TQ S-line -04 och nu en Volvo XC 70 Ocean Blue 2006
janerik.sellgren@rodang.se www.sellgren.nu

Brum säger bilen.
394 Inlägg
12 mars 2005
Jag är från Vännäs Close enuff big_smile
Jag kommer då finnas på plats på Nordicaudis träff den 7 maj... Men en ume träff för alla biltyper vore väll kul de oxå..

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

47 Inlägg
12 mars 2005
Trådstartare
Jajjemän, vi får väl styra upp något sånt till sommaren tycker jag! Kommer nog till auditräffen också..!

/Lars

Bmw Alpina B3 3.3

3 Inlägg
12 mars 2005
Det låter intressant med Audifantaster här i Umeå och en resa till Piteå är aldrig fel till sommaren..har själv en rätt fin A 100 C4.

18 Inlägg
12 mars 2005
Här har ni en till Umeå bo wink Jag kör hitlerkälke "Golf MK 2" men just nu står den jävligt still, tills jag får hjälp av nån sad

Vad vore livet utan en VW !?!?!

404 Inlägg
12 mars 2005
Nu börjar det likna nått här, finns ju lite Umeå-folk på garaget. Vi kan nog dra ihop en ganska bra träff under sommaren.

Till Saikon_:
Har haft Camaron i två år snart, jag köpte den i småbitar och bultade ihop den till förra sommaren så det här blir andra sommaren jag kör den.

Är det bilrenovering eller nån privat samling ni har?
Senast redigerat av Attenator (12 mars 2005)

47 Inlägg
14 mars 2005
Trådstartare
Jannys: Riktigt fin audi måste jag säga! smile.

Wolf_Edition, vad har hänt med din golf då? Brukar du köra mkt med den i Umeå, känner inte igen bilen.

Attenator; Vi har en privat samling, byter ganska ofta.

Har kört runt i en svart impreza gt tidigare, men den hade jag oturen att kvadda.

/Lars

Bmw Alpina B3 3.3

18 Inlägg
14 mars 2005
Saikon_  jo fan, jag kör med den varjedag!! Jag har problem med min lambdasond så jag kör runt i "nödläge", får inte den & funka.. jag skulle behövt pilla med den i nått garage om nån hade, bara låna garaget i 1-2 timmar så jag får göra en felsökning på systemet..

Vad vore livet utan en VW !?!?!

47 Inlägg
14 mars 2005
Trådstartare
Ahh okej.. lät ju inge vidare hmm.

Bmw Alpina B3 3.3

7 Inlägg
14 mars 2005
en till från umeå! smile

dock kör ju jag seat.. men det hör ju till samma koncern.. nästan i allafall? smile

Audi S4 Tip 2006
"Vorsprung durch technik" :)

47 Inlägg
16 mars 2005
Trådstartare
Ahh en till Umebo.. smile. Trivs med seaten då?

Bmw Alpina B3 3.3

55 Inlägg
16 mars 2005
Normaling måste ju räknas med tanke på att umeå är förort till Nordmaling;-)

P.S kör saab 9000 Turbo
Senast redigerat av Konrad (16 mars 2005)

47 Inlägg
16 mars 2005
Trådstartare
Hehe klart det gör.. wink. När jag skapa tråden så tänkte jag mest på vilka som bodde nära Umeå så man kan dra ihop ett gäng och träffas till sommaren kanske? Har besiktning av bilen på måndag så snart ska den tas ur vinterdvalan! *äntligen*.

//Lars

Bmw Alpina B3 3.3

42 Inlägg
2 maj 2005
Jag e också från umeå kan ni inte plocka upp mej från  Skärgårdskolan i holmsund va???? Fråga efter rejuhannes smile

Snutjagis!!!!!

Mekaniker
5 Inlägg
4 juli 2005
Saikon_; vare din NSX som stod på wheels???
några fler som va på wheels då ja ändå tog upp det tongue ?

"Drive it like you stole it"
-No Fear
;)

Sök