Tänkte bara kolla om det finns några här på Garaget som har tänkt att åka till "Träffpunkt 80" den 20 September 2009?
"Träffpunkt 80" är en entusiast-träff för personer med välkötta fordon från 80-talet. Träffen riktar sig mot bilar och MC som är i ett välkött orginalskick, dock så släpps även lätt stylade fordon in på området. Med lätt stylade bilar menas alltså inte pilsnerbilar, limegröna kärror med 22" fälgar osv.
Ja, ni förstår vad jag menar!
Om så skulle vara fallet att intresset finns så ställs nästa fråga: Finns det någon eller några från Karlstad eller trakterna runt Karlstad som tänkt åka dit? I så fall vore de ju trevligt om man kanske kunde ordna till en liten/stor karavan och åka ner tillsammans. Resan blir oftas trevligare då om man är några stycken!
Förra året så deltog närmare 400-500 bilar om jag inte minns helt fel. Tidningen Klassiker var även där och gjorde ett stort repotage på 3 st fullstora sidor.
Hoppas och uppskattar verkligen om vi kunde bli ett gäng som åker dit!
Har någon önskemål vart och när vi i så fall skulle samlas innan avfärd? Ge gärna förslag för jag vet inte!
Platsen för träffen är Grytbergs Säteri Stjärnashov den 20 September 2009! (Ligger syd-öst om Eskilstuna) om nån vet mer exakt vart på kartan, berätta gärna i så fall!
Att ställa ut är gratis, först till kvarn får bra plats!
http://www.traffpunkt80.se/