3193
Sök

Köpråd: Rolig och snabb bil med drag på hjulen

68 Inlägg
5 augusti 2009
Trådstartare
Tjena. Dags att köpa ny bil men velar lite på vad jag ska köpa. Är ute efter en bil som är riktigt rolig att köra och med lite drag under huven. inte allt för dyr gärna som man kan hitta under 250 000 begagnad. Svara bara om du själv kört bilen. Tack för svar smile

385 Inlägg
5 augusti 2009
BMW M3 E46 säger jag smile

5 augusti 2009
BMW M3 e46. Jag har tyvärr inte kört bilen själv, men följt med som passagerare när föraren ville visa vad bilen gick för. H-E-L-V-E-T-E vilken bil! Jag tänker själv köpa en om några år.

123 Inlägg
5 augusti 2009
förstår inte riktigt meningen med såna här trådar?det bästa är väl och prova bilar som man e intresserad av,bara för att nån tycker en viss bil är rolig,bra komfort snabb mm så behöver inte du tycka det?

68 Inlägg
5 augusti 2009
Trådstartare
Testa kommer jag att göra, och kommer köpa de jag själv känner för. Är mest intresserad av tipps därför denna tråden

Low is a lifestyle
956 Inlägg
5 augusti 2009
Jag har kört BMW M3 E46 med vortec kompressor.. OJ OJ snällt ställd med 420-450hk på hjul..
Jag säger som dom andra.. fast jag är en Audi nörd

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

754 Inlägg
5 augusti 2009
Jag säger BMW M3 E46 jag också! Körde en förra hösten...oj oj oj vilken bil!wink Den jag körde var utrustad med SMGll, jag hade dock hellre valt en gammal hederlig manuell!smile Den jag körde ägs numera av c42ux här på garaget.
Senast redigerat av D_Nilsson (5 augusti 2009)

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 augusti 2009
M3 E46 även här, balanskonstnär på fyra hjul är det smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök