NU har jag äntligen lyckats få tag på ett par s15 framlampor till bilen! så dom är på väg o borde komma nästa vecka hoppnings vis beställde även Nismo motor kuddar och växellådsfäste, och ett koyo alu kyl till vattnet:)
Anmäld till bilsport custom and performance show på elmia 2010 i början av april Håller tummarna o hoppas nu (Y)
Nu har man en deadline också, känns bra
Ska jag vara ärlig så vore det konstigt om du INTE fick en plats! Bra med en deadline också
det är sjukt svårt att komma in, men vore riktigt gött, känns som bevis på att man verkligen lyckats
Om startfältet är som förra året så tror jag allt du har en bra chans, ditt bygge är rätt omfattande (sen om dom tar hänsyn till det) så gör du ju typ allt sj. bara de i sig är en prestation!
Ska jag vara ärlig så vore det konstigt om du INTE fick en plats! Bra med en deadline också
det är sjukt svårt att komma in, men vore riktigt gött, känns som bevis på att man verkligen lyckats
Om startfältet är som förra året så tror jag allt du har en bra chans, ditt bygge är rätt omfattande (sen om dom tar hänsyn till det) så gör du ju typ allt sj. bara de i sig är en prestation!
Har pratat med j-spec nu och det verkar som det blir ett par sånna bakskärmar (nr 2) trots allt Kan nog bli bra, lite udda också
Idag har även ratten och matar pumpen till catch tanken har kommit, ligger på posten än så länge, inte hunnit hämta ut de, kan de en bild på de sen o ladda upp