Bjork skrev:Spexarn skrev:albin_a skrev:hörde dig härom dagen! låter sjukt gött, spec när turbon börjar snurra:DJaa, det är lite svårt att "smyga" omkring i den här bilen Mhmm, speciellt på helgnätterna..mina rutor ramlar ur snart
Spexarn skrev:albin_a skrev:hörde dig härom dagen! låter sjukt gött, spec när turbon börjar snurra:DJaa, det är lite svårt att "smyga" omkring i den här bilen
albin_a skrev:hörde dig härom dagen! låter sjukt gött, spec när turbon börjar snurra:D
Spexarn skrev:Bjork skrev:Spexarn skrev:Jaa, det är lite svårt att "smyga" omkring i den här bilen Mhmm, speciellt på helgnätterna..mina rutor ramlar ur snart Haha, har inte kört någonting knappt på helgnätterna
Bjork skrev:Spexarn skrev:Jaa, det är lite svårt att "smyga" omkring i den här bilen Mhmm, speciellt på helgnätterna..mina rutor ramlar ur snart
Spexarn skrev:Jaa, det är lite svårt att "smyga" omkring i den här bilen
Bjork skrev:Spexarn skrev:Bjork skrev:Mhmm, speciellt på helgnätterna..mina rutor ramlar ur snart Haha, har inte kört någonting knappt på helgnätterna Kan varit sen kväll då
Spexarn skrev:Bjork skrev:Mhmm, speciellt på helgnätterna..mina rutor ramlar ur snart Haha, har inte kört någonting knappt på helgnätterna
Bjork skrev:Mhmm, speciellt på helgnätterna..mina rutor ramlar ur snart
Bjork skrev:Ser jag i syne eller har du insatsen ditskruvad i slutdämparen?Härliga siffror Calle, bara att rasta dom väl nu
leifiuz skrev:så där ska en bil låta.. vilket underbart ljud
2Xtreme4you skrev:Fick du med en inbjudan till vänersborg? då blir de inget rudskogen för din del eller? Mvh
Viggen Finspång skrev:Mantorp är inte ett kanske det är ett krav Ses där
Spexarn skrev:Viggen Finspång skrev:Mantorp är inte ett kanske det är ett krav Ses där Ja, det blir mantorp, fredag och lördag