Hej, Jag har nyligen köpt mig en BMW 330ci och tyvärr så var inte fälgarna i så bra skick:(
Det var en fälg som var värst och den har jag blästrat, grundat och är mitt uppe i lackeringen med färg (hagmans fälgfärg kristallsilver) på burk.
En flaska grund och är inne på min andra flaska av färg.
Problemet är att jag inte får det jämt fördelat och det är riktigt svårt. Så funderar nu på om jag ska slipa bort den färgen och lämna in dem på lackeringen istället!?
Vad tycker ni och vet ni vad priserna brukar ligga runt?
Okej var rädd för att de skulle ligga där runt. Men ska vänta så att de torkar ordentligt sen slipa ner lite och lägga på ett sista lager, så får jag köra med den fälgen säsongen ut och skaffa nya fälgar sen till nästa sommar
Okej var rädd för att de skulle ligga där runt. Men ska vänta så att de torkar ordentligt sen slipa ner lite och lägga på ett sista lager, så får jag köra med den fälgen säsongen ut och skaffa nya fälgar sen till nästa sommar
Jag skulle lämnat in fälgarna på lack, har precis lackat mina fälgar vita, blev inte 100%.Riktig lack är lätt värt i längden. Till mina fälgar gick det åt 800ml grund, 800ml färg och 1600ml klarlack
Jag skulle lämnat in fälgarna på lack, har precis lackat mina fälgar vita, blev inte 100%.Riktig lack är lätt värt i längden. Till mina fälgar gick det åt 800ml grund, 800ml färg och 1600ml klarlack