FiBTL skrev:Du menar att brun/vit och brun ska ga på samma sida respektive lila/vit och vit?testade det men det kom inge ljud då ut den lilla 5.25" jag testade med
Absolutjonas skrev:FiBTL skrev:Du menar att brun/vit och brun ska ga på samma sida respektive lila/vit och vit?testade det men det kom inge ljud då ut den lilla 5.25" jag testade medFinns ju alltid multimetrar att mäta fram vilken kabel som är vilken : )
FiBTL skrev:Absolutjonas skrev:FiBTL skrev:Du menar att brun/vit och brun ska ga på samma sida respektive lila/vit och vit?testade det men det kom inge ljud då ut den lilla 5.25" jag testade medFinns ju alltid multimetrar att mäta fram vilken kabel som är vilken : )Och vad kostar en sån då?
Snoogiloo skrev:vad e nu detta? du som springer runt och bara föreslår FI produkter och säger dom e bäst ska köpa JBL?!
FiBTL skrev:Snoogiloo skrev:vad e nu detta? du som springer runt och bara föreslår FI produkter och säger dom e bäst ska köpa JBL?!När det kommer till Dörrhögtalare är jag öppen för experiment + att jag vill komma undan så billigt som möjligt...Inge fel på JBL
Absolutjonas skrev:FiBTL skrev:Snoogiloo skrev:vad e nu detta? du som springer runt och bara föreslår FI produkter och säger dom e bäst ska köpa JBL?!När det kommer till Dörrhögtalare är jag öppen för experiment + att jag vill komma undan så billigt som möjligt...Inge fel på JBLVad ska du ha för steg till basen då ? Sinus live ?