Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Vädret är ju som det varit de senaste åren på vallåkra.. regn regn regn.. Fredag ser skapligt ut, lördag är det bara å ta plats under paraplyet.. söndag är det lite tufft att förutspå men ser inte så bra ut det heller.
"finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".. å bla bla bla.. Regn är regn å regn suger!!
jag skall tävla. TOKKEN: det har regnat ett år, de senaste 5åren jag varit där så har det varit varmt så in i helvette, dock vet jag inte hur det blir förrän söndag)
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
jag kan inte komma men märks att mycket folk uppifrån ska ner mötte endel ljudbilar idag när ja jobba o åkte igenom småland/värmlandsskogarna bland annat en utav dom synliga pandorna på släp ^^
jag kan inte komma men märks att mycket folk uppifrån ska ner mötte endel ljudbilar idag när ja jobba o åkte igenom småland/värmlandsskogarna bland annat en utav dom synliga pandorna på släp ^^
Hmm Panda på släp? Är det Lellen som e påväg ner eller det e Ronny "Tendenza"?
Team-leader för Team1
Team-leader för Team1
Hmm Panda på släp? Är det Lellen som e påväg ner eller det e Ronny "Tendenza"?
inte lellen iaf var den ljusblåa med olikfärgade sträck på hela bilen:p