Jag ska alltså smälla upp solfilm på alla rutor förutom vindrutan. Jag tänkte dock ha en ljusare film fram och mörkare bak. Runt 10% - 40% på framruterna. Runt 70% - 90% på bakruterna. Vet dock inte vilken jag vill ha så är det någon som kan bjuda på lite bilder och sen skriva vad det är för ljusgenomsläpp så är jag tacksam. (jag vet att det inte är lagligt att tona fram)
Kolla in min Eclipse Det är ju en coupe och om man ska tona en sådana så är det nästan tvång att tona runt om annars ser det inte lika ballt ut. Jag har mörkast runt om.
På din så funkar det med mörk där bak å ljusare fram, kanske funkar genom besiktningen bättre...
10-40% fram finns de inge film som är. 50% brukar va den ljusaste och den är kalas tycker jag. Svag nog att snuten inte tänker på det men nog för att man inte ska synas i skuggan av den svarta toningen bak.
10-40% fram finns de inge film som är. 50% brukar va den ljusaste och den är kalas tycker jag. Svag nog att snuten inte tänker på det men nog för att man inte ska synas i skuggan av den svarta toningen bak.
Jag har 35% toning på vindrutan och 15% toning på resten.
Jag kör 30% runt om på min, helt perfekt tycker jag. Sen måste jag tips om att köra lika mörkt runt om , tycker det ser dumt ut om det skiljer allt för mycket mellan framrutorna och reste. Men det är bara min åsikt
va e det för fel på dig, du skriver upp denna länk till vartenda tråd, har du inget bättre för dig eller, du blir inte lång varig på garaget ska du se...