En kompis fastnade för denna fälg som satt på en bil som såldes på blocket. Fälgarna såldes ej separat, och bilen är sedan en tid tillbaka såld, så jag har inte kunnat kolla upp namnet/tillverkaren av fälgen.
Är det möjligtvis nån av er här på garaget.org som känner igen fälgen? Eller skall jag försöka få honom på "bättre"/andra tankar?
Känner inte till Fälgen men du kanske kan få honom på bättre tankar med en fälg från detta stället. http://www.ckstyling.com/ Gå in på "Specialerbjudande. 1250 för Arays Blade.. Det e svinbilligt. Verkar inte vara så bra koll på Bultcirklarna bara.
En kompis fastnade för denna fälg som satt på en bil som såldes på blocket. Fälgarna såldes ej separat, och bilen är sedan en tid tillbaka såld, så jag har inte kunnat kolla upp namnet/tillverkaren av fälgen.
Är det möjligtvis nån av er här på garaget.org som känner igen fälgen? Eller skall jag försöka få honom på "bättre"/andra tankar?
Tack på förhand!
hej tillverkaren på fälgen heter Dezent och jag tror dom ska finnas på svenska gummihuset