Det finns inga klasser, utan det gäller att spela högst! Tanken är framför allt att alla ska kunna testa sina prylar, billigt som dyrt, snyggt som styggt! Vi har en skiva 1Hz stegad, sedan får man spela sin egen om det inte protesteras ljudligt av medtävlande Sedan är det bra om de lite mer rutinerade visar sina byggen för allmänheten, och kanske kan tippsa om hur viktig strömmen är vid ljudbyggen t.ex. Många kommer för att se o lära!
Det finns inga klasser, utan det gäller att spela högst! Tanken är framför allt att alla ska kunna testa sina prylar, billigt som dyrt, snyggt som styggt! Vi har en skiva 1Hz stegad, sedan får man spela sin egen om det inte protesteras ljudligt av medtävlande Sedan är det bra om de lite mer rutinerade visar sina byggen för allmänheten, och kanske kan tippsa om hur viktig strömmen är vid ljudbyggen t.ex. Många kommer för att se o lära!
Db-mätning är gratis!
Låter ju kalas skoj hoppas det kommer endel folk också och bra väder=)
Nu ser det ut som båda mina bilar kommer dyka upp, frugan kör Volvon, så nu blir det att skruva ihop den ikväll och imorgon. Ha de gött vi syns på Lördag....
Db-mätning är gratis!
får vem som helst mäta Db även om man har en ful bil med halv bra ljud ?
Db-mätning är gratis!
får vem som helst mäta Db även om man har en ful bil med halv bra ljud ?
Självklart! Det är lite det som är vitsen, sen blir det ju bara en bonus om du spelar högst
har inte fått nån knodd än så det ser mörkt ut å åka ner för min del! är ju lite viktigare med barna födsel tycker jag.. men hoppas ni får en kaaaalas dag.
Kommer att finns där som representant från KDR, kommer finnas medlemsbilar med, möjlighet att blimedlem, dekaler och nyckelband, vi finns i tältet det står KDR på
kan ni hjälpa till å ställa in slutsteg å så? är amatör på ljud men de ja har duger å dricka pilzner i iaf så måste jag ju testa Db-mätningen. kul å se va de spelar :.)
kan ni hjälpa till å ställa in slutsteg å så? är amatör på ljud men de ja har duger å dricka pilzner i iaf så måste jag ju testa Db-mätningen. kul å se va de spelar :.)
Det kommer finnas väldigt mycket duktigt folk på plats, så det kommer du få hjälp med!