Okej! Men har du någon aning om vad oljetrycket legat på? Annars är det väl inte helt ovanligt med alldeles för lågt oljetryck heller? För vevhusventilationen i dom här bilarna brukar ju vara helt kass, sprucken och jäklig, så där brukar det inte vara någon fara för övertryck. Men har du inte tillräckligt oljetryck kan den ju ha fått för dålig kylning i motorn.
Okej! Men har du någon aning om vad oljetrycket legat på? Annars är det väl inte helt ovanligt med alldeles för lågt oljetryck heller? För vevhusventilationen i dom här bilarna brukar ju vara helt kass, sprucken och jäklig, så där brukar det inte vara någon fara för övertryck. Men har du inte tillräckligt oljetryck kan den ju ha fått för dålig kylning i motorn.
Efter som vevlagerna ser bra ut fast böjda osv men inga fula spår eller dyligt. Så jag tror mest på högt oljetryck, har också även prata lite skit prat med PPF vad dom trodde !
Du trodde exakt som jag ! Men men ras som RAS Haha !
hejhej! vare itne den här bilen de körde gatebil i år lr? va en a4 som gick som fan, dock va föraren kass, ba snurrade å for över hela banan!?? liknar den iaf!
hejhej! vare itne den här bilen de körde gatebil i år lr? va en a4 som gick som fan, dock va föraren kass, ba snurrade å for över hela banan!?? liknar den iaf!
Nu tror jag du är på en annan planet Hehe !
Denna Audi är inte ens en QUATTRO (BÄVERDRIFT) Men jag tror du menar en annan faktist !
Nu tror jag du är på en annan planet Hehe !
Denna Audi är inte ens en QUATTRO (BÄVERDRIFT) Men jag tror du menar en annan faktist !
haha okay, läste nog itne så långt, såg bara själva bilen, sjukt likt iaf, den färgen medmörkare fälgar...
Nu tänkte jag uppdatera Audi A4 turbo igen. Fått i motorn nu också. Sedan starta jag också. Allt gick som jag vela med, så nu körs bilen igen. HOPPAS den bara håller ett tag till hehe !
Ska bara veta hur GLAD Jacob är nu efter all jävla jobb jag gjort på denna bil nu ! (Fast de kostade en belöning också) Fälgarna som är på A4an kanske jag ska FÅÅÅÅÅ ! Men dagen jag hämta upp Jacob så NJÖT han som fan att se bilen hel igen ! (Och börja dricka Bärs så jag fick köra !)
Legenden som ÄGER Audi A4 turbo !
Motorn på plats ! Snart klart för start
Uppstartad efter flera timmars mek ! Ingen knack i motorn så jag är NÖJD !
Motorn/bilen ihop skruvad igen ! (Här ska de byggas grenrör(större turbo osv !
Nu får ni se hur bilen ser ut när den är REN (Jävligt snygg)
Du får höjja upp fronten lite ser det ut som. När du lossade plasten innanför kofångaren glider den alltid ner 1cm ca så man måste hålla upp den när man drar åt dom stora torxen där. Det ser nämligen ut som både huven och kofångaren hänger lite... mvh
Du får höjja upp fronten lite ser det ut som. När du lossade plasten innanför kofångaren glider den alltid ner 1cm ca så man måste hålla upp den när man drar åt dom stora torxen där. Det ser nämligen ut som både huven och kofångaren hänger lite... mvh
Va de ända du kunde säga denna gång ? Ingenting hänger kanske på bild bara !
Ja du jag jobbar som audi mek på vag så jag ser sånna bilar varje dag om du kan förstå mitt ointressa av bilens utseende dock har jag ett väldigt intresse av "montering" och jag tänkte att jag skulle göra dig en tjänst och berätta ett väldigt vanligt fel nybörjare gör när dom monterar fronten.
Ja du jag jobbar som audi mek på vag så jag ser sånna bilar varje dag om du kan förstå mitt ointressa av bilens utseende dock har jag ett väldigt intresse av "montering" och jag tänkte att jag skulle göra dig en tjänst och berätta ett väldigt vanligt fel nybörjare gör när dom monterar fronten.
Jo men de får jag väl tacka att du hjälper mig för ! Men du kan ju också säga något annat ???
Motorkåpa från en lite nyare Audi passar så du vet, min 01a har samma form som eran nya motorkåpa Kul att bilen är igång!
Tottii skrev:
Titta in på www.Ka-Tuning.no där har du A4an du pratar om, som förövrigt är min drömbil