2733
Sök

Film: Sjukaste klippet på länge

915 Inlägg
19 augusti 2009
Trådstartare
http://www.sjukast.info/player/?4776

hur i helsike lyckas man beräkna alla variabler för det där?

Sveriges bästa pris på Speedparts?
www.Tuning-import.com

DFFL
9 020 Inlägg
19 augusti 2009
Skojar du eller?

Hur kan man på fullt allvar tro att den är äkta?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

461 Inlägg
19 augusti 2009
FireTraXX skrev:
Skojar du eller?

Klart han måste skoja! smile

BMW - Better Make Way

Studerande
727 Inlägg
19 augusti 2009
von_blad skrev:
FireTraXX skrev:
Skojar du eller?

Klart han måste skoja! smile

Hehe tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

Evolution Garage
478 Inlägg
19 augusti 2009
riktigt skojjigt iaf fast det med största sannolikhet är fake smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

www.klockren.nu
476 Inlägg
19 augusti 2009
fake! men ganska kul att titta på big_smile

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

vinnarskalle!
907 Inlägg
19 augusti 2009
Man ser ju att hoppet inte är "flytande". Ganska ojämn i hastigheten, speciellt vid nerslaget. Och vattnet verkar inte "splasha" så mycket heller... så visst ere fake ;- )

118 Inlägg
19 augusti 2009
han hade ju dött om den nu va äkta, den höjden och sedan landa i 1m vatten smile

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
19 augusti 2009
hahah fejk eller inte, men det såg ju sinnesjukt roligt ut iaf haha

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

1 814 Inlägg
20 augusti 2009
klart den är fejk, men roligt såg det ändå ut. accelerationen i starten är lite för snabb för tyngdkraften den med.

1 722 Inlägg
20 augusti 2009
hur kan det vara fejk?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2009
Kanelbullen skrev:
hur kan det vara fejk?

Du är medveten om att allt Hollywood slänger ur sig är inte dokumentärer ur folks verkliga liv va?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2009
polomononen skrev:
FireTraXX skrev:
Kanelbullen skrev:
hur kan det vara fejk?

Du är medveten om att allt Hollywood slänger ur sig är inte dokumentärer ur folks verkliga liv va?

Självklart har du rätt i det du säger och jag tror/vet också att detta är fake. Men hollywood vet man ju att de får pengar för att animera/tricka sina filmer. Sånna här "hemavideo-animeringar" däremot undrar man vart de får finans ifrån.

Jadu, stulen programvara är ju svindyr nuförtiden.

Russel Crowe, Gladiator.

DFFL
9 020 Inlägg
20 augusti 2009
polomononen skrev:
FireTraXX skrev:
polomononen skrev:

Självklart har du rätt i det du säger och jag tror/vet också att detta är fake. Men hollywood vet man ju att de får pengar för att animera/tricka sina filmer. Sånna här "hemavideo-animeringar" däremot undrar man vart de får finans ifrån.

Jadu, stulen programvara är ju svindyr nuförtiden.

Jo men bara för att du kan ladda ner ett videoredigeringsprogram så betyder det ju inte att du kan göra häftiga videos utan kostnad. Det kräver väl kunskaper, tid, "skådespelare" (om man nu kan kalla det för det) också sånna saker också? Jag ska varken säga bu eller bä eftersom jag inte är insatt i videoredigering. Men istället för att komma med gliringar så kan du väl upplysa mig om hur det ligger till.

Det krävs alltså löst virke, presenning, barnpool, några polare, en dator och lite övning...
Hur svårt tror du att det är?

Russel Crowe, Gladiator.

471 Inlägg
20 augusti 2009
Såg någonstans att detta var fejk,att det var en reklamgrej.
Kommer bara inte på vart jag läste det någonstans .

12 086 Inlägg
21 augusti 2009
Hur de kan va fejk?
Ja videoredigering är inget nytt tongue

Kul film men garanterat fejk ja tongue
Finns en liknande när en kille hoppar in i en skåpbil med en cross smile

173 Inlägg
21 augusti 2009
Tror man det är lätt att göra en sånhär film så är man ute och cyklar. Eller ja... allt är väll relativt. Men jag är övertygad om att det är ett proffs som ligger bakom denna.

Dessa skakiga "hemmavideofilmer" är till 80% reklamfilmer. Resterande är nog bara redigerare som håller på med sina egna små projekt.

Som många tidigare nämnt, denna är fake.

Nu för tiden cirkulerar det sjukt många sånna här filmer på internet (även realistiska). Så det börjar bli svårt att särskilja vad som är på riktigt och vad som är redigerat i dator.
Både kul och skrämmande om ni frågar mig...

1 722 Inlägg
21 augusti 2009
Hur kan det här vara fejk?!

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Sanizz
21 augusti 2009
Njah finns idioter till allt, tror inte den är fejk.

Räcker att kolla på guiness rekorden, en kille som hoppade magplask från 10m i 30 cm vatten.

Svetsare
3 150 Inlägg
21 augusti 2009
Sanizz skrev:
Njah finns idioter till allt, tror inte den är fejk.

Räcker att kolla på guiness rekorden, en kille som hoppade magplask från 10m i 30 cm vatten.

Det kan han omöjligt ha överlevt?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Sök