snyggt angående huven så tycker jag att den är okej på en vanlig e46 men inte på M3:a.. hade vart snyggt om det var den modellen som ni hade innan.. fälgarna passade också på bilen.. riktigt snygg bil med andra ord
grym m3a ! jag håller med de andra ang kolfiberhuven. skippa den . vet du om det finns några framskärmar i den stilen du har på din till en e36 ?
tummen upp annars
Tackar!
Vi har tyvärr inga liknande skärmar till E36 och jag har aldrig sett någon annan som har det heller. Men det går att göra själv om man har tid och orkar
Installerade en Supersprint X-pipe igår och resultatet blev långt över mina förväntningar.
Avgasljudet blev helt annorlunda. Har man sin bil för att vara ute och glida och lyssna på klassisk musik så skulle jag nog inte rekommendera det men för oss andra som gillar motorljud bättre så är det ett måste. Passar bra med vilken typ av sport-ljuddämpare som helst, själv kör jag med Eisenmann Race.
Ursäkta den dåliga bilden, bättre kommer!
Har även börjat planera för vad som ska hända med bilen i vinter.
I vinter kommer vi att fokusera på väghållning och effekt och målet är riktigt snabba varvtider på nästa års track-days.
I helgen ska vi till Gotland Ring med BMW Sport Club och efter det ställer vi av bilen och börjar bygga
Det regnade igår kväll när vi kom hit och gick på banvisning. Det var blött i morse men det klarnade upp snabbt och banan var torr vid andra passet. Vi hade ca 3 pers på plats som har kört här innan och för resten var banan helt ny.
Banan kan beskrivas kort och snabbt som en av de svåraste banorna jag kört. Men det är roligt när det blir en utmaning att ens lära sig banan. Det finns inget riktigt rätt spår för det finns så många olika sätt att köra banan på och det är helt enkelt bara att testa sig fram till det som känns bäst.
Jag kan rekommendera den starkt så ni som får ett tillfälle att åka hit, gör det!
Nu ska jag återgå till min San Miguel Njut av de underbara mobil-bilderna.
Har inte uppdaterat tråden på länge för att det inte hänt speciellt mycket det senaste.
Har ställt av och ställt in bilen för vintern och börjat plocka ur inredningen.
Hur det kommer se ut exakt inne i bilen har jag inte bestämt mig för än men det blir åt race hållet i alla fall
Ursäkta de dåliga bilderna med mobil kamera.
Totalt så vägde inredningen strax över 100kg.
Jag glömde tyvärr att väga originalskärmarna så jag vet inte hur mycket viktskillnad det gjort med de nya i glasfiber men de var bra mycket lättare än standard.
Mer ska plockas ur men det ska även in med nya stolar och bur och det väger ju en del så vi får se vad det landar på totalt när det är klart
Har en del andra roliga grejer på gång som ni kan se nedan.
Jag röstar på V10 ! maffig pjäs! Hamnar priset ungefär samma som v8 med kompressor eller blir det billigare med v10?
Varken V8:an eller kompressorn är till denna bilen, det är andra projekt. Tanken var att köra på G-Power kompressor med original motorn men jag har inte riktigt bestämt mig än.