TJENIXEN är från Hammarstrand men bor i sundsvall nu,klart man ska på motormässan bror min jobbar åt mässkonsult så man har ju gratis inträde he he. ni måste ju komma till Norrlands största fordonsträff den 10juni här i sundsvall,monstertruck uppvisning bil schow mm http://biphome.spray.se/street.rulers/
hörrni.. Var till Hede i helgen och hämtade en vit nissan 200 som dom hade snott från en polare här i gävle. Vet ni vilka idioterna var som snodde den? Inte för att jag ska försöka få tag på dom, för dom sitter säkert hos polisen nu. Men det vore kul att veta om nån vet Det stod lite i ÖP om bilstölden och jakten. Så, nån som vet nått?
hörrni.. Var till Hede i helgen och hämtade en vit nissan 200 som dom hade snott från en polare här i gävle. Vet ni vilka idioterna var som snodde den? Inte för att jag ska försöka få tag på dom, för dom sitter säkert hos polisen nu. Men det vore kul att veta om nån vet Det stod lite i ÖP om bilstölden och jakten. Så, nån som vet nått?
Hej ingen aning men har hör nått om en organisation här i området kan tyvärr inte säga mer för då står ite min bil kvar i garaget i morgon::