Skulle vara intressant och se hur många från Jämtland/Härjedalen det finns här på Garaget.. Japp, Jag är iallafall 1 av dom..=P Finns det flera? Isånnafall från vart?
Hehe.. Jag visste att det skulle finnas några Östersundare här.. Själv är jag ifrån Strömsund fast bor i Sveg nu.. När är nästa StreetRace? eller blire nå träff här uppe i Jämtland snart?
Hehe.. Nämen Tjenare Johan! Du hitta hit du åxå? Sorry att jag inte komma.. Jag vart chaffis till Lofsdalen ist.. Det var Bartömmning ikväll.. Hur vare hemma i Sveg ikväll då?
Men hallå!? Det må finnas mera Jämntlänningar här! eller?
Motormässan i Östersund 26e- 28e Maj... Vilka ska dit? Jag ska dit iallafall och ställa ut bilen för första gången! Hoppas d kommer mycke folk + massa fordon..
Jo det vore kul, ska nog dit men vilken bil är inte bestämmt.. Just nu ligger toppen på nån verkstad för planing och fix men ska nog bli klar innan dess.. Om man ska ställa ut är det bara att åka dit den dagen eller? Har inte hört nån som hade såna planer men säkert många man vet vilka det är men att man inte pratat med dom o dom sagt det..
Grätt! Ska du ställa ut bilen åxå? Jag ska iallafall ställa ut min.. Du vet inte om nå Race eller nå fest senare på kvällen? jag ska inte racea men det skulle vara skoj och se på och filma kanske.. Skriv PM..