3320
Sök

Inför: Utställning/träff med Evolution Garage 5/9

815 Inlägg
28 augusti 2009
Detta låter skoj, får försöka hinna med det smile

Rally Knatte
179 Inlägg
28 augusti 2009
Kommer smile

-Axan-

4 767 Inlägg
28 augusti 2009
Trådstartare
Axan skrev:
Kommer smile

Härligt big_smile

Det kommer bli rätt många priser, vilket e jättekul, eftersom olika bilar har så olika förutsättningar osv big_smile

Klasser/priser kommer att presenteras här i tråden senare i veckan!

Mvh
Erick smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

47 Inlägg
29 augusti 2009
men va fan vi vill ju komma som fan men ni kan ju inte sätta de sammtidigt som streetcarfest kommer till jönköping för första gången!!!!!
HAHAH:)

....floztyle is the shit.....

4 767 Inlägg
29 augusti 2009
Trådstartare
floztyle skrev:
men va fan vi vill ju komma som fan men ni kan ju inte sätta de sammtidigt som streetcarfest kommer till jönköping för första gången!!!!!

Men ronny du åker la gärna till Göteborg istället, det e ju så vackert här på sveriges framsida big_smile wink

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
29 augusti 2009
Erick skrev:
floztyle skrev:

Men ronny du åker la gärna till Göteborg istället, det e ju så vackert här på sveriges framsida big_smile wink

Haha, é la klaaart! lollolbig_smile

//Edge

Lastbilschaffis
811 Inlägg
29 augusti 2009
Erick skrev:
mk2-97 skrev:
Detta verkar intressant , inte helt omöjligt att vi kommer

Härligt smile Frugans Lupo vill nog gärna stå tillsammans med andra VW big_smile

Erick du låter så vuxen när du pratar så big_smilelol   ja kommer men inte en chans att ja e där vid 9 =P

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
29 augusti 2009
floztyle skrev:

Va e SCF mot oss ? e dock frågan!
Stå där å tråka en hel dag när du kan komma till oss å ha kul å partaja lite sen dessutom big_smile

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

Evolution Garage!
188 Inlägg
29 augusti 2009
detta verkar vara något man inte får missa! jag kommer nog och tittar förbi, utan min bil dock.

projekt 2012/2013: Hjulupphängen på Supran
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3048851

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
29 augusti 2009
Lampan skrev:
floztyle skrev:

Va e SCF mot oss ? e dock frågan!
Stå där å tråka en hel dag när du kan komma till oss å ha kul å partaja lite sen dessutom big_smile

SCF träffar finns det ju fler av.. hehe :p

//Edge

Backwoods Garage!
1 405 Inlägg
29 augusti 2009
Erik_Falk skrev:
detta verkar vara något man inte får missa! jag kommer nog och tittar förbi, utan min bil dock.

du är välkommen även utan bil smile

LAMPAN - Back wood´s garage - Western Chaos
Kör Saab 90 T16 - turbo & 1060kg - http://www.garaget.org/?car=49214
Sköter Media åt min bror och hans 200sx 1uz-V8 driftingbygge:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265625

486 Inlägg
29 augusti 2009
Har jag inget annat viktigt för mig så kommer jag la ner. Brukar vara trevligt med evolution garage smile

En marginal är alltid tillräcklig så länge den existerar!

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
29 augusti 2009
Håller med Ronny att det är attans så synd att det krockar med sista SCF-helgen för säsongen. Nu har jag ett svårt val att göra. Allt är ju redan bokat och klart för två dagar med SCF...... Jäklars också! hmm

Lastbilschaffis
811 Inlägg
29 augusti 2009
MrH skrev:
Håller med Ronny att det är attans så synd att det krockar med sista SCF-helgen för säsongen. Nu har jag ett svårt val att göra. Allt är ju redan bokat och klart för två dagar med SCF...... Jäklars också! hmm

Du har vunnit ditt pris nu tongue

1 dag hos evo garage kan du allt smile annars snor ja den blänkande fina slutdelen på din bil som jonas svetsa dit big_smile

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
29 augusti 2009
kaxxen skrev:
MrH skrev:

1 dag hos evo garage kan du allt smile annars snor ja den blänkande fina slutdelen på din bil som jonas svetsa dit big_smile

För mig handlar utställningar om så väldigt mycket mer än att få priser.....roll

Lastbilschaffis
811 Inlägg
29 augusti 2009
MrH skrev:
kaxxen skrev:
MrH skrev:

För mig handlar utställningar om så väldigt mycket mer än att få priser.....roll

jag va lite sarkastisk magnus wink

En gång till nu
760 Inlägg
30 augusti 2009
Dehär verkar ju skitkul!
jag hoppas alla på träffen kommer ha munläder likt en varm OK 48.00 i metall så man får tjötat lite gött (lite långdraget elle fatta nån?) lol.

om ja fattat de rätt så ligger evolution garage vid stigcenter i närheten av NetonNet?

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a

EVOLUTION GARAGE
143 Inlägg
30 augusti 2009
alexxe skrev:
Dehär verkar ju skitkul!
jag hoppas alla på träffen kommer ha munläder likt en varm OK 48.00 i metall så man får tjötat lite gött (lite långdraget elle fatta nån?) lol.

om ja fattat de rätt så ligger evolution garage vid stigcenter i närheten av NetonNet?

aaa du svänger vänster efter du åkt förbi stigcenter macken och sen första höger in på backabergögatan så åker du ner mot älven och sen in höger vid NR 13 big_smile

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
4 767 Inlägg
31 augusti 2009
Trådstartare
Jag har ju till och med lagt en direkt länk till hitta.se i första inlägget! big_smile big_smile big_smile

Klistrar in den raden här wink

Plats: Utanför Evolution Garage's lokaler, Backa Bergögata 13 Länk till HITTA.SE

Sök