3197
Sök

Inför: STREET CARS FEST - Jönköping lördag 5 september

394 Inlägg
26 augusti 2009
Trådstartare
Lördag den 5 september arrangerar STREET CARS FEST en bilträff i Gamla flygfältet i Jönköping. Intill Mekonomenbutiken. Vill du vara med och visa upp din bil? Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med trevliga människor och häftiga bilar?

Välkommen till Gamla flygfältet i JÖNKÖPING på lördag den 5 september!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/648416_1ziruh.jpg

Plats: Gamla flygfältet - Bangårdsgatan 7 - Jönköping (vid Mekonomen)
Tid: Lördag 5 september klockan 11-16
Entré: Fri entré. Det kostar inte heller någonting att medverka i utställningen.
Hit ska du: Karta Så här åker du:  Vägbeskrivning (Fyll i din avreseadress och hitta hit - snabbt och enkelt.)

Vill DU ställa ut DIN BIL?

Anmälan görs på hemsidan. Men du kan också "droppa-in" på lördag morgon (i mån av plats), och anmäla dig direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.

Priser delas ut till: Best Interior, Best I.C.E, Best Paint, Best Engine, Best Performance Car, Best Old-School (pre´85), Best Female Ride, Best American, Best European och Best Asian. Dessutom: Special Award, Peoples Choice och Best In Show (Prisutdelning ca 15.30).

De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final i Stockholm.

All info hittar du på hemsidan.

Vi räknar med en fullproppad bilträff. Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats och anmäl dig REDAN IDAG!

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning
/SCF CREW

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

Fixare
321 Inlägg
953 Inlägg
26 augusti 2009
Kommer helt klart=) och titta hehe

2 014 Inlägg
26 augusti 2009
Anmäld.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

bass i stora lass
203 Inlägg
26 augusti 2009
kommer förmodligen med golfen big_smilebig_smile

35 Inlägg
26 augusti 2009
Anmäld och klar.Så jag kommer.

//Janne

6 851 Inlägg
27 augusti 2009
Anmäld men inte klar..har en jobbig vecka framför mej med mycke som skall göras ;P

394 Inlägg
28 augusti 2009
Trådstartare
Det här blir första gången det arrangeras en STREET CARS FEST i Jönköping. Vi hoppas på mycket folk och massor av läckra bilar...ta med polarna och kom! /Jensi

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

Exporterad Colombian
812 Inlägg
28 augusti 2009
Then we meet again, äntligen nått som slumpvis händer en helg ja redan bestämt mej för att åka till "my hometown"

bass i stora lass
203 Inlägg
28 augusti 2009
nu är jag anmäld:D men när jag läste mejlet jag fick stog det att jag gärna ville prenumera på SCF "tidning" ,men jag hade inte fyllt i att jag ville det.

222 Inlägg
28 augusti 2009
Jensi skrev:
Det här blir första gången det arrangeras en STREET CARS FEST i Jönköping. Vi hoppas på mycket folk och massor av läckra bilar...ta med polarna och kom! /Jensi

Finns det nån tvätt hall? Om det finns så ska jag ställa upp o vissa upp en av sveriges snyggaste golf mk5:a dock så ställde ja ej upp i västerås för ja såg att det va 2 äckliga golfar som skulle ställa upp..

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
28 augusti 2009
Kommer med kameran och kikar smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

6 851 Inlägg
28 augusti 2009
Sjodin_ skrev:
Kommer med kameran och kikar smile

Vad ska du ta med kameran för om du bara ska kika..?
roll

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
28 augusti 2009
TT-Avant skrev:
Sjodin_ skrev:
Kommer med kameran och kikar :)

Vad ska du ta med kameran för om du bara ska kika..?
:rolleyes:

Men haha nu va du smart ;D Jag kommer och fotar, bättre? :)

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

6 851 Inlägg
28 augusti 2009
big_smile ja min bil..hahaha (om jag hinner klart)

394 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
GTI-TDI skrev:
nu är jag anmäld:D men när jag läste mejlet jag fick stog det att jag gärna ville prenumera på SCF "tidning" ,men jag hade inte fyllt i att jag ville det.

Det var ingen tidning, utan det handlade om vårt nyhetsbrev. gratis. går att avbeställa.

394 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
TripleC skrev:
Jensi skrev:

Finns det nån tvätt hall? Om det finns så ska jag ställa upp o vissa upp en av sveriges snyggaste golf mk5:a dock så ställde ja ej upp i västerås för ja såg att det va 2 äckliga golfar som skulle ställa upp..

Det finns tvättmöjlighet i anslutning till träffområdet - ja!

49 Inlägg
Billackerare
365 Inlägg
30 augusti 2009
inte omöjligt man dyker upp med bilen..i vilket fall som helst ska ja upp o kika iaf...

Honda The Power Of Dreams
www.alexautoservice.se

Sök