Hur går det med hemsidan ? det finns en hel del snygga japanska bilar, bilar som ej såldes i sverige, nu har jag startat upp en bildtråd med "Google bildsök" på det japanska språket på mitt forum, bildsök börjar på sidan 7, se länk, fler märken kommer.. även kina har några snygga bilar från 50 och 60-talet som ser ut som amerikanare, doch bara tillverkade i ett litet antal !
Ja, nu går det längre inte att skicka in bilder, eller det går, men de ska redigeras osv nu, så det är för sent. Har fått in en del material, och det tackar jag hjärtligt för! Kommer hålla er uppdaterade om hur det går med hemsidan. Först och främst ska jag och Sandvik redigera bilderna och sätta ihop några kollage. Kan lägga upp de färdigredigerade bilderna sen, så får ni säga vad ni tycker
Jag är lite sent ute då jag fick förfrågan för längesedan men lat som man är orkade man inte kolla då men jag är jätte gärna på sen när det blir klart med hemsida o så
Jag är lite sent ute då jag fick förfrågan för längesedan men lat som man är orkade man inte kolla då men jag är jätte gärna på sen när det blir klart med hemsida o så