Påminner om en bil som rullade här nere för ett tag sen.. likadan färg o allt.. finns det inte mindre "grymmare" framlampor till dessa bilar? Tycker dom är för stora och rund för att kunna ge bilen race/råare stuk i fronten.
Påminner om en bil som rullade här nere för ett tag sen.. likadan färg o allt.. finns det inte mindre "grymmare" framlampor till dessa bilar? Tycker dom är för stora och rund för att kunna ge bilen race/råare stuk i fronten.
Wendeliden i dösjebro hade en orange supra. den bor i häljarp nu.. garanterat den du sett här nere
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
*BILD* Syster fixade.. Blev så grymt snyggt.. Men känner att jag måste göra något åt lyktinsatserna nu..
Kan man inte få av glaset och lacka dom invändigt.. i orange eller svart?
AeroMalm skrev:
Smajly skrev:
Wendeliden i dösjebro hade en orange supra. den bor i häljarp nu.. garanterat den du sett här nere
Så hette han ja.. Jasså den går fortfarande här nere.. inte sett på ett tag nu.. Väldigt lika dom bilarna..
Idag inhandlade jag fyra stycken nya bromsskivor a'la www.bromsmannen.se . Slitzade och hålförsänkta. Aningen större än original vilket innebär att jag måste byta OK:en fram.
Har varit en givande dag! Började dagen med att åka till Nynäshamn för att hämta hem följande vackra pjäs.
Den kommer att plastas iordning och riktas om en aning. Sedan blir det en vit lack. Precis som den övriga inredningen. Ljuddelar? Hemligt ett tag till ...
Därefter bar det av hemåt.. Började med att ställa av bilen. Ett tyldigt tecken på att nu kommer det att hända saker med bilen! Inte nog med detta, skruvade därefter bort luftfilterkitet från min bil och har förpackat det för att kunna skeppa iväg det till en lycklig köpare i Katrineholm.
Pengarna från detta sälj gick direkt in på ett annat konto. Var ju tvungen att handla lite direkt så det fick bli en kylarplåt i aluminium. Bild kommer senare.
Bör väl även tillägga att jag inhandlade ett AEM Dryflow 4x9" filter igår. Direkt från USA, via E-bay