Hej igen !
Frågar åt min far denna gång som har en Saab 9-5 Kombi av årsmodel 99 som topic. Jag är nästan säker på att det är AS1 system då vi har högtalare i bakdörrar och i panelen.
Nu är det så att jag skulle veta hur man uppgraderar? Jag har läst på forum på nätet och sett att det inte verkar gått att byta...etc..
Då var jag in på BRL i Västerås idag och då sa han nåt om lågsignal och köpa slutsteg med mera ...
Han fick det låta enkelt att byta men det är ju inte vad jag läst på internet. (Han sa att det var svårare med nya 9-5or men lite äldre skulle inte vara nåt problem...
Ska jag lämna in bilen till dom och säga en budget och låta dom plocka ihop nåt eller hur ska jag göra ?
Farsans budget är inte alltför hög, En Cd Stereo med USB är väl ett krav iaf..Sen övriga är väl att det ska låta okej..Kan ju knappast bli sämre än AS1 iaf..
Målet är väl Baslåda där bak. Slutsteg samt högtalare. Måtten på högtalarna vet jag inte men det borde väl gå att googla
Kan någon sätta ihop ett paket ? .. På någon internetsida etc .. Budget 8 000 +-
Lyssnade lite på Gas Alpha när jag var in idag och dom lät ju helt ok. Prisvärda antar jag. ?
Gjorde ett paket på BRL nyss:
![http://img402.imageshack.us/img402/8016/hehe.th.png]()
+ Vad ska jag ha för kablar etc till detta?
Mvh Andreas