Monterade tätningslisten kring bagageöppningen så jag kunde kantskära bagageluckan till rätt höjd. Som synes sitter spoilern även på plats och bakljusen är numer kompletta. Återstår fastsättning av luckan...
Himla ren och snygg bakända , rejsigt som sjutton! Visste inte att bakspoilern var av plåt och så stor. Är det inte nån super-duper vinge det där?
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
har nu läst igenom hela tråden och kan inte säga annat än att du är en riktigt duktig plåtarbetare, så grymt mycket jobb du har gjort och de har blivit grymt fint. och stuket på bilen ser helrätt ut, så ska camaros se ut!
har nu läst igenom hela tråden och kan inte säga annat än att du är en riktigt duktig plåtarbetare, så grymt mycket jobb du har gjort och de har blivit grymt fint. och stuket på bilen ser helrätt ut, så ska camaros se ut!
Shit ... Vilket jobb och ork du har, applåder kommer följa projektet , hur går det med bilen då? länge sen har det varit uppdate på den iaf , små längtar MVh Arsen
Shit ... Vilket jobb och ork du har, applåder kommer följa projektet , hur går det med bilen då? länge sen har det varit uppdate på den iaf , små längtar MVh Arsen
Även stora längtar..... förlåt, kunde inte låta bli
Jag bugar tills näsan drar i backen! Tack och åter tack!
Anledningen till mina dröjesmål är helt enkelt att jag väntar på delar. Karossen är "färdig" så långt jag kan göra utan fram- och bakvagn. Skulle fått grejerna i feb/mars, men imorn ska jag iaf åka och lasta av dom av tåget.
Medan jag väntat har jag donat med bussen. Den är snart klar - väntar på inredningen bara. Medan jag väntat på inredningen har jag busat till en ful Yamaha. Har aldrig donat nåt med hojar så man lär ju testa vad det är för nåt...