I samarbete med: www.bakaxeldelar.se www.mooneyessweden.com www.76olja.nu
M_Broberg skrev:Sluta.du är dumnu vill jag ju städa garaget och köpa massa nya skitsnygga delar, bygga en ram...Nä, jag skiter i'tditt vart snyggt dock
Eleanor-Mannen skrev:Wilwood, fint, riktig kvalité, men priset går där efter
Nitrometanskada skrev:FAN! Nu dregglade ja ner tangentbordet....
lonewolf-holm skrev: Vackert .... vilka detaljer å finich .. på det hela jag vill me bli miljonär *L*
Openers skrev:Nitrometanskada skrev:FAN! Nu dregglade ja ner tangentbordet.... Sorry... lonewolf-holm skrev: Vackert .... vilka detaljer å finich .. på det hela jag vill me bli miljonär *L*Ja, miljonär hade inte varit dumt!
lonewolf-holm skrev:Openers skrev:Nitrometanskada skrev:FAN! Nu dregglade ja ner tangentbordet.... Sorry... lonewolf-holm skrev: Vackert .... vilka detaljer å finich .. på det hela jag vill me bli miljonär *L*Ja, miljonär hade inte varit dumt! E görr avis på ditt gryyymmmtttt snygga garage.
Nitrometanskada skrev:lonewolf-holm skrev:Openers skrev:Nitrometanskada skrev:FAN! Nu dregglade ja ner tangentbordet.... Sorry... Ja, miljonär hade inte varit dumt! E görr avis på ditt gryyymmmtttt snygga garage.Garage? Håller han inte till i vardagsrummet? De trodde jag
lonewolf-holm skrev:Openers skrev:Nitrometanskada skrev:FAN! Nu dregglade ja ner tangentbordet.... Sorry... Ja, miljonär hade inte varit dumt! E görr avis på ditt gryyymmmtttt snygga garage.
Openers skrev:Nitrometanskada skrev:FAN! Nu dregglade ja ner tangentbordet.... Sorry... Ja, miljonär hade inte varit dumt!
sebbe188 skrev:ooh grymt !! du gör minnsann allt noggrant plander på när de ska va klart ? man sku ju fan kuna operera i ditt garage så rent som det är där