Snyggt ihopsmidat nere vid instrumentbrädan, den buren har du inte tänkt ta ur nej
Aah, du tänkte att om man kanske känner för att ta ur buren vid nån mack eller nåt?!
Thunderbird88 skrev:
Jag tvivlar på att instrumentbrädan kommer att kränga! Hur hade du dock tänkt att lacka där under? Ser ut att kunna bli lite små jobbigt.
Inte jag som lackar som tur är Vill ha så mycket konstruktionsmässigt klart innan blästring och epoxyprimning. Blir på bekostnad att blästrare och lackerare får jävlas lite, men så är det...
läst igenom hela projektet nu, tittat in på din bil hundratals gånger, men på nåt sätt undgått denna tråd, prenumeration lagd, och du förtjänar all beröm i världen för detta jobb.. det blir en ovärderlig bil asså:O
och du, att du vågar säga att du nt e duktig på plåtjobb? snacka om man känner sig kass! haha shiiit va duktig du e!
läst igenom hela projektet nu, tittat in på din bil hundratals gånger, men på nåt sätt undgått denna tråd, prenumeration lagd, och du förtjänar all beröm i världen för detta jobb.. det blir en ovärderlig bil asså:O
och du, att du vågar säga att du nt e duktig på plåtjobb? snacka om man känner sig kass! haha shiiit va duktig du e!
Kul att höra! Man är väl inte så duktig på att dra sig själv i hängslena kanske, men tack tack!
Såja, suttit och kollat igenom detta underbara projekt! Jäkligt kul och se hur du bygger upp bilen, med del för del. Allting ser ju grymt bra ut, som någon skrev innan, ingen som klagat än. Nä, det finns inget o klaga på. Och ditt garage är ju helt underbart! Måste underlätta galet mycket när man bygger en bil. Numera följer även jag dig och ditt underbara bygge!