1. Sjukt fint garage har du. 2.Läste precis igenom hela tråden å är så jäkla imponerad på allt arbete!! 3.Grymt plåtjobb i början av tråden. (med golvet och överhuvudtaget) 4.Har sett bilen men missat tråden på nått konstigt sätt...
Verkligen ett grymt projekt! Längtar till att se slutresultatet!
1. Sjukt fint garage har du. 2.Läste precis igenom hela tråden å är så jäkla imponerad på allt arbete!! 3.Grymt plåtjobb i början av tråden. (med golvet och överhuvudtaget) 4.Har sett bilen men missat tråden på nått konstigt sätt...
Verkligen ett grymt projekt! Längtar till att se slutresultatet!
1. Ja, jag är nöjd. Tog något år men du är det klart förutom att det saknas lite maskiner och hyllor/skåp. 2. Tackar, jag gör så gott jag förmår! 3. Tack igen! 4. Välkommen!
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
26 juli 2012
Openers skrev:
Thunderbird88 skrev:
Åååh vad manligt! Så jävla racing det kan bli! Klart det där ska vara dina gatdäck! Att köra på legopuckar är mesigt ju Klart man kör klibbdäck utan mönster på gatan
Jajjemän! Blir antagligen fler uppsättningar och några mönsterskär jag för regn/gata.
Perfekt! Det är kul att köra med klibbdäck på gatan
Åååh vad manligt! Så jävla racing det kan bli! Klart det där ska vara dina gatdäck! Att köra på legopuckar är mesigt ju Klart man kör klibbdäck utan mönster på gatan
Jajjemän! Blir antagligen fler uppsättningar och några mönsterskär jag för regn/gata.
Perfekt! Det är kul att köra med klibbdäck på gatan
Gud vilken god smak du har, vi har utblåser på precis samma ställe! ....d e väl å andra sidan det enda som är lika på våra bilar........å så park.ljusen förstås! Grymt snyggt, ser ut som du bygger för serieproduktion eller som en byggmodell i skala 1:1!
Förbaskat vad bra det blir! SBP eller dess motsvarighetet, dom har inget att säga om utblåsets placering? Ska ju vara riktat bakåt sade dom till mig men det fungerar säkert så här också, hoppas vi
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Förbaskat vad bra det blir! SBP eller dess motsvarighetet, dom har inget att säga om utblåsets placering? Ska ju vara riktat bakåt sade dom till mig men det fungerar säkert så här också, hoppas vi
Jag har besiktar varje gång utan problem, det blir bara lite pyssel för dem då d inte går att ansluta slangarna!