2918
Sök

68 Camaro T/A

I samarbete med: www.bakaxeldelar.se www.mooneyessweden.com www.76olja.nu

972 732 Visningar
Uppdaterades senast 28 januari 2024
712 Inlägg
28 november 2013
Trådstartare
Efter en vecka i min ägo.

https://www1.garaget.org/gallery/images/101/100577/100577-d4899442161fa4212fa356c6bd46e036.jpg

1 432 Inlägg
28 november 2013
Haha.. .h-vete va du jobbar snabbt

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

2 038 Inlägg
28 november 2013
Där drog man allt lite på smilbanden. Satan va fort det gick. Grym!

121 Inlägg
28 november 2013
Ser riktigt bra ut!

68 Inlägg
29 november 2013
Man ser en liten röd tråd i ditt hojbyggande, Ace wink

Snyggt blir det!
Senast redigerat av Chevelle_LS (29 november 2013)

Likes old cars with new technology!

1 049 Inlägg
29 november 2013
Snygg hoj!

Utgångsobjektet kan inte varit gratis.

1 039 Inlägg
29 november 2013
Satan vilket skönt stuk, det är dax för eget teve-program nu big-W!! cool

Vi hörs!
Håkan i Umeå , 1969 Camaro 427 ZL-1

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
29 november 2013
Fan vilken grym hoj det där blir! Nära på så man blir sugen på MC själv haha big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

712 Inlägg
29 november 2013
Trådstartare
Tack Ni! Sadeln är dock lånad och endast pålagd, men hade tänkt mig nåt liknande. Ska fixas styre och sänkas lite, så det är jobb kvar. Roligt jobb dock.

Ja, jag gillar regnbågens färger i mina byggen...

229 Inlägg
29 november 2013
Fasiken vilka härliga customs du bygger!!

712 Inlägg
30 november 2013
Trådstartare
Mattilacken skrev:
Fasiken vilka härliga customs du bygger!!

Tack A! smile

14 Inlägg
1 december 2013
Nu har man spenderat ett par timmar vid datorn och gått igenom 62 sidor med 1240 inlägg. Mycket intressant läsning som har förgyllt min lördag med ett par öl självklart. Sjukt spänd på hur slutresultatet kommer bli. Men hur som helst fortsätt med det grymma jobb du gör och synda långsamt. wink

855 Inlägg
1 december 2013
Det jag är allra mest förvånad över är hur i h*lvete kan man hålla sån finish på garagegolvet????
Bygger du nån annan stans och rullar in i vardagsrummet för fotning?????big_smile

Varför betala mer när man kan få hälften till samma pris???
I have 50 prototypes of various whatevers around the house

712 Inlägg
1 december 2013
Trådstartare
HotRod27 skrev:
Nu har man spenderat ett par timmar vid datorn och gått igenom 62 sidor med 1240 inlägg. Mycket intressant läsning som har förgyllt min lördag med ett par öl självklart. Sjukt spänd på hur slutresultatet kommer bli. Men hur som helst fortsätt med det grymma jobb du gör och synda långsamt. wink

Haha, mummalördag! Tack ska du ha!

scaryeyes skrev:
Det jag är allra mest förvånad över är hur i h*lvete kan man hålla sån finish på garagegolvet????
Bygger du nån annan stans och rullar in i vardagsrummet för fotning?????big_smile

Finish vette tusan om det är. Skulle behövas en skrubb och polering av det framledes. Fast kag är kanonmöjd med golvet. Glad att jag valde kilnker och inte epoxygolv.

3 929 Inlägg
1 december 2013
Openers skrev:
HotRod27 skrev:

scaryeyes skrev:

Finish vette tusan om det är. Skulle behövas en skrubb och polering av det framledes. Fast kag är kanonmöjd med golvet. Glad att jag valde kilnker och inte epoxygolv.

Hur står sig klinkergolvet mot mek egentligen?

Jag kastar hammare överallt om mig när jag arbetar, spärrskaft flyger ner i golvet konstant osv.
Klarar verkligen klinker det? Rent spontant så känns det som en vinter med klinker för mig sen hade det behövs bytas ut lol

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Avstängd
1 031 Inlägg
712 Inlägg
1 december 2013
Trådstartare
Thunderbird88 skrev:
Openers skrev:
HotRod27 skrev:

scaryeyes skrev:

Jag kastar hammare överallt om mig när jag arbetar, spärrskaft flyger ner i golvet konstant osv.
Klarar verkligen klinker det? Rent spontant så känns det som en vinter med klinker för mig sen hade det behövs bytas ut lol

Tror delvis det är avhängt på förarbetet, men för mig har det fungerat kalas som sagt. Har slagit ur en bit på en kant när jag drog en bil på domkraften. Lade i epoxylim där för det ville smula efter. Hammare har jag inte slängt men tappat några ggr - ingenting.

10 164 Inlägg
1 december 2013
Rolf Ericson bil i Borlänge lade klinkers i somras och tål det att användas på en bilverkstad borde det hålla för hemma bruk. wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

712 Inlägg
1 december 2013
Trådstartare
Ja, så länge man inte missar med fix någonstans så hela plattan har stöd under tror jag det tål en vredeshammare eller två.

3 929 Inlägg
1 december 2013
Openers skrev:
Thunderbird88 skrev:
Openers skrev:
HotRod27 skrev:

Tror delvis det är avhängt på förarbetet, men för mig har det fungerat kalas som sagt. Har slagit ur en bit på en kant när jag drog en bil på domkraften. Lade i epoxylim där för det ville smula efter. Hammare har jag inte slängt men tappat några ggr - ingenting.

Ah! Säkert då mycket tåligare än vad jag trodde! smile

Sök