A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
24 oktober 2010
Bra bra BRA! Använd garaget! För några år sedan byggde vi helt nytt garage (dock inte lika fint som ditt). Vart dock väldigt fint, allting nytt. Första min far gör är att börja lacka i garaget efter att spenderat ett år med att bygga skiten
Hehe, låter exakt som min granne. Första han gjorde efter garagebygget var klart var att lacka en hel minibuss. En hel långvägg har blå påslag, fast som sagt - det ska användas.
Låskolvshål och hålen till backspegel igensvetsade.
Bakskärmarna är nu tennade men ej slipade. Rosthålet i passagertröskeln lagat. Knäckte även till ett par plåtar så jag kunde förlänga trösklarna bakåt så dom passar originalskärmarna - bilder på det kommer. En ratt nu så bara är det dags för provtur...
Spenderat dagen med att slipa så snart är Camaron helt plåtren utvändigt iaf. Påbörjat en första justering av dörrarnas och framskärmarnas karosserispringor. Efter några timmars övertalande ser det rätt bra ut - trots avsaknaden av subram och kylarmaskering.
Eftersom att de ska vara T/A stuk på den så vore du ju ballt om den såg ut som Smokey Yunick´s bil. Annars så är ju alltid Sunoco-stuket ballt. Minilite-fälgar är ju ett måste åxo