3247
Sök

Knakande missljud b-stolpe(?) Audi A4 1997

874 Inlägg
30 augusti 2009
Trådstartare
Tjena, jag har ett sånt knakande missljud nånstans runt min B- Stolpe och jag håller långsamt bli att bli tokig... vet nån vad det kan vara?
Annars undrar jag hur man tar ner inredningen på b-stolpen utan att försöra den? Om jag inte får löst detta tar jag ner den med våld alltså bara det blir tyst.

Har en A4 coupé 2.8 V6 -97

tacksam för all hjälp jag kan tänkas få.

mvh/Johnnie

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

www.avgassystemet.se
936 Inlägg
30 augusti 2009
brillmongo skrev:
Tjena, jag har ett sånt knakande missljud nånstans runt min B- Stolpe och jag håller långsamt bli att bli tokig... vet nån vad det kan vara?
Annars undrar jag hur man tar ner inredningen på b-stolpen utan att försöra den? Om jag inte får löst detta tar jag ner den med våld alltså bara det blir tyst.

mvh/Johnnie

du får nog lossa "insteglisterna" som går ihop med b-stolpens klädsel. sedan rycker du b-stolpens klädsel rakt ut. sedan antar jag att du får sätta filttejp runt kanterna på klädseln å sedan tillbaka igen. brukar få bort "gnek/knak" ljud.

-den satt som en fläskläpp-

www.klockren.nu
476 Inlägg
30 augusti 2009
brillmongo skrev:

mvh/Johnnie

A4 coupé?

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

Sök