Jaha, så nu börjar de dra ihopa sig till Lördag igen!
Hur många är intresserad av en träff nu på lördag? Träff med ev lite race! Ni som är intresserad kan juh skriva här så man vet om det är lönt att satsa på nått denna helgen i och med festivalen!
Just nu har vi 2 ställen som vi kan köra på.
Jag och en polare ska bege oss ut i eftermiddag, kväll och kolla efter andra ställen som man kan tänkas köra på. Ungefär hur långt kan ni som kör tänka er att åka för att köra lite race? Jag har funderat lite kring 5 mil runt Hlm. Är det för långt? För kort? Vi kan inte klara oss med enbart 2 ställen att leka på! Några andra tips och ideér kring detta?
Jag har lite funderingar runt Konbanekörning och någon form av super stage körning där vi tar tider osv. För kan juh alltid vara skoj att se Prestandan på våra bilar inte enbart rakt fram utan oxå när de svänger lite!!
Kan detta vara något av intresse? I så fall någon som vet något bra ställe till detta? Gärna inhängnat och en riktigt stor asfalt plan. Gärna då om någon känner någon som har det osv för då kan polisen ej göra något om vi kör på privat mark!! Och så ev att man grillar något den dagen/kvällen när man då kan tänkas ha detta. Det är nog bäst att ha detta dag tid!
Det är juh bra om vi kan komma på lite sånna här saker att hitta på i stället för att vi ska ligga inne i stan och köra. Eller vad säger alla ni andra?
Sen nästa gång vi träffas dom som är sugna på att hänga på i fortsättningen så får vi nog ta och göra en telefonlista. För är nog inte så bra att skriva för mkt på forum osv vet aldrig var polisen sitter och kollar. Givetvis så tid och samlings plats kan man juh skriva. Men bara då typ " samma plats och tid" eller om man kanske har någon mer plats att samlas på. För annars så kan de juh vara att polisen följer efter direkt från uppsamlings platsen och då är de juh ganska så lön löst att göra något.
Ja så nu får ni komma med andra tips och ideér. Så alla blir nöjda å glada! E juh inte bara en som ska bestämma så jag vill veta vad ni andra tycker och tänker om dessa sakerna nu!
MvH Kanin dödaren haha