Hur den inbyggda förstärkaren låter kan du nog strunta i för det lär nog inte skilja så mycket mellan olika maskiner, kolla istället på funktionerna och hur dom låter överlag. Effekten är ju inte särskilt hög ut ur nån HUs inbyggda förstärkare ändå så.
okej, men jag tänkte att jag kommer köra på den inbyggda ett tag tills jag får pengar att köpa ett ordentligt steg till basarna alt. framsystemet. men nog skiljer det mer på inbyggda förstärkaren än på hur lågnivån låter??
Nja, effektmässigt så är det nog ingen större skillnad på olika huvudenheter, om man nu inte kollar på billiga saker från Jula och liknande då.... För mellan dom stora tillverkarna (Pioneer, Kenwood, Alpine, Eclipse osv) i samma prisklass så är nog uteffekten liknande. Så stirra dig inte blind på det utan köp ett huvudenhet som har dom funktioner du vill ha istället!
okej blev en oväntad utgift så stereon får vänta sög som fan, var verkligen sugen på en ny stereo blev väldigt intresserad av kenwoodstereon pga så många tycker bra om den tackar för svar mera tips??
Senast redigerat av kalle_kalle (5 september 2009)
ville bara säga att nu har jag köpt Kenwood KDC-BT8044 (den vi pratat om mycket i denna tråd), hittils är jag då nöjd iallafall blir att spara pengar till ett steg och bygga om dörrsidor nästa projekt. tackar för supporten iallafall
men varför e de ingen som har nämnt clarion? de e ju bra de med...
många tycker väl att det finns prisvärdare maskiner hört en sådan och den låter bra men om dom kan gämföras i olika prisklasser kanske kenwood är bra mycket bättre för samma peng
ville bara säga att nu har jag köpt Kenwood KDC-BT8044 (den vi pratat om mycket i denna tråd), hittils är jag då nöjd iallafall blir att spara pengar till ett steg och bygga om dörrsidor nästa projekt. tackar för supporten iallafall
som så många andra skriver här.. kör på alpine.. ja har nästan alltid kört på deras grejjer o de funkar kanon!! visst deras bättre spelare kostar en del, men man får vad man betalar för!! Alpine CDA105RI Alpine IDAX100 (dock utan cd men den e grym) Alpine 9887R