Måste säga att det är en otroligt vacker bil du har. Och så clean den är. Riktigt riktigt grym är den!
Rekord_E2_Turbo skrev:
Ser garanterat bättre ut efter höjning!
Opelmadness skrev:
Opels absolut snyggaste coupé någonsin...
ToXtreme skrev:
Inredningen blev klockren! Trodde aldrig att det skulle kunna bli så bra Men det ser fabriksgjort ut trots att man ser att de sätena är ifrån ett annat decennium
Och i helhet, en riktigt RIKTIGT fin bil
Lygel80 skrev:
Grymt Snygg!!!
Tack allihopa, värmer gott
Volvo544special65 skrev:
Är det förresten nån speciell modell av Audi 100 man ska ta fjädrarna från? Blev den hård? Vad har du haft tidigare, kapade original?
Köpte från Biltema, finns bara en sort där till Audi 100, det lilla jag provkört så känns den hård men följsam, inte "stötig" eller så. Det jag hade innan på den vet jag inte vad det var, bara att dom var för mjuka, (massa genomslagsgummin monterade)
Precis hemma efter en ca 400 mils semester tripp upp till norra delarna av vårat långa land Varit i Gammelstan utanför Luleå på en av deras onsdagsträffar, grymt trevligt, massor med bilar, hojjar och folk
CD spelare monterad Hittade en annan ratt som jag monterade dit också
tycker det vart skitbra med ratten skitfin bil är det å fast personligen gillar ja inte fronten alls på dom där.. tycker den är lite kantig på något vis fick upp en bild i huvudet hur snyggt ja tycker det skulle vara med en front från typ gamla kadett som är lite rundare och med runda klarglas lyktor och en snygg grill som passar in fan nu blev man byggsugen iaf så tycker jag bilen är helt sjukt snygg
tycker det vart skitbra med ratten skitfin bil är det å fast personligen gillar ja inte fronten alls på dom där.. tycker den är lite kantig på något vis fick upp en bild i huvudet hur snyggt ja tycker det skulle vara med en front från typ gamla kadett som är lite rundare och med runda klarglas lyktor och en snygg grill som passar in fan nu blev man byggsugen iaf så tycker jag bilen är helt sjukt snygg
Tackar
Volvo544special65 skrev:
Ska jag vara helt ärlig tycker jag det skär sig med ratten, för mycket 50-tal i en 60-talsbil, för att inte tala om ihop med den moderna inredningen.
Toem skrev:
Jag är benägen att hålla med föregående talare.. jag tycker att en sån här skulle sitta som en smäll på käften
Har varit mycket grubblande fram och tillbaka....men jag har en plan (varför göra som alla andra, har lite ideer som jag måste testa först) Vi får se lite senare hur alla saker faller på plats, blir det inte bra är det bara att byta
Har varit lite dött ett tag här med uppdates, men det småfixas hela tiden.... Gjort om övre delarna inne i kupen, tagit lös konstlädret och satt stoppning bakom, listerna mot fönsterrutan monterades dit samtidigt Har börjat med bagageutrymmet, får se vart det kan sluta
Golvet färdigsågat men inte injusterat, kommer bli annat material uppe på det sen Masoniten är bara ditsatt så jag såg vart den bakre väggen hamnar, öppningsbart förvaringsutrymme bakom där sen
Nästa steg på bilen är byte av alla bussningar/leder, fjädrar fram samt gasdämpare Hittar säkert på något mer också, svårt att låta bli är det ju // Roger