okey men man får ju tänka på att det är lite folk som jobbar måndagar och då kanske man får lägga träffen ännu tidigare tycker jag. eller att man lägger den på en lördag då det oftast inte händer så mycket.
Men de e bara vad jag tycker eftersom det oftast drar ut på tiden på kvällarna. och börjar man jobba tidigt på måndagar så vill man ju helst inte vara ute för länge. Men ni gör som ni vill jag ville bara säga vad jag tycker ..
okey men man får ju tänka på att det är lite folk som jobbar måndagar och då kanske man får lägga träffen ännu tidigare tycker jag. eller att man lägger den på en lördag då det oftast inte händer så mycket.
Men de e bara vad jag tycker eftersom det oftast drar ut på tiden på kvällarna. och börjar man jobba tidigt på måndagar så vill man ju helst inte vara ute för länge. Men ni gör som ni vill jag ville bara säga vad jag tycker ..
Ni får ha en trevlig kväll
det brukar alltid bli en del folk på träffen, plus träffen hålls ju kl 19 o så har man lite skoj efter så man hinner komma hem tidigt om man jobbar dagen efter. varför det hålls på en söndag o inte en lördag kan jag inte svara på, men i år så har de hållt i träffar varje söndag för de som orkar komma, det brukar vara träffar som sagt då o då på lördagar så det är inte alls dumt med en söndags mys oxå