2501
Sök

Fotboll sverige

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
6 september 2009
Trådstartare
Råkade titta på det ikväll och var det fler än jag som såg Zlatans mål i sista sekunden?? verkligen sista sekunden.....

//Per-Arne

Muttley
6 september 2009
nej jag såg allt fram till en 20 minuter innan. men jag fick verkligen veta det säkert 100 gånger av de kunderna jag körde direkt efter matchen.

Yxa
100 Inlägg
6 september 2009
Zlatan hade ju bara tur med det målet. Men skönt att vi vann

Passat kombi TDI 4motion -12
Skoda Octavia RS TDI -08
Volvo 360 GL -88
Passat 1.8t krutcupen bil -97

DFFL
9 020 Inlägg
6 september 2009
Volvo_Perka skrev:
Råkade titta på det ikväll och var det fler än jag som såg Zlatans mål i sista sekunden?? verkligen sista sekunden.....

Självklart...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

DFFL
9 020 Inlägg
6 september 2009
El_Capitano skrev:
Det finns inga tur i fotboll, Ungerns försvarare missbedömde bollbanan och Zlatan tajmade en perfekt löpning.
Gör inte Zlatan mål då är han sämst, gör han mål då är det tur! Hur vill vi ha det? smile

Klart att det är tur hur målet gjordes, men jag tror inte någon förnekar Zlatans skicklighet.
Går ju inte att bedömma hur bollen ska studsa på målvaktens ben.
Men Zlatan är en tillräckligt duktig spelare för att instinktivt kunna sträcka ut sitt ben och lyckas med hjälp av tur knuffa bollen mot mål.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

DFFL
9 020 Inlägg
6 september 2009
El_Capitano skrev:
Det är inte bara tur. Han tajmar löpningen perfekt, en bra mottagning men får kanske bollen lite för långt ifrån sig på andra touchen. Fast han går ju hundra in i situationen. Turligt att han får bollen på sig kanske men det är inte bara tur som jag ser det. Mycket inställning på den prestationen.

FireTraXX skrev:
...och lyckas med hjälp av tur knuffa bollen mot mål.

Med hjälp av, inte enbart tur.

Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
7 september 2009
Låser med hänvisning till rubriksanvisningarna och/eller bloggen.

Sök