5193
Sök

Smitningsolycka!

73 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
jag sett celican 1gång då jag blev påkörd och idag såg jag den, och både gångerna på hisigen, men rör sig nog runt hisigen/centrala gbg

787 Inlägg
18 september 2009
andreaseinarsson skrev:
jo blir pissed of att du ens tror den tanken, jag skulle aldrig göra något sådant mot min egna bil snälla nån.. Skulle du göra det??!!!

Jag har en gammal rostig bucklig 740 så jo det skulle jag kunna.

Men känner folk som gjort värre saker med sina bilar!!

Bara för att lilla jag tror något så behöver du inte bli sur smile Var inte själva poängen iaf så..

73 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
det är nog ingen ide, blir dyrare att göra försäkringsbedrägeri än att köpa en ny bil..
Jo blir sur för någon anklagar mig för något som verkligen inte är sant.

787 Inlägg
18 september 2009
andreaseinarsson skrev:
det är nog ingen ide, blir dyrare att göra försäkringsbedrägeri än att köpa en ny bil..
Jo blir sur för någon anklagar mig för något som verkligen inte är sant.

Okey, men lägg in lite bilder på det då och lite avskrapad silvrig färg på så kan jag tro dig..
Den borde ju va lite bucklig med eller ?

73 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
du är hopplös helt seriöst, att man måste lägga in bilder för att bevisa men visst, jag kan fixa bilder, nada problem.. Ja den är bucklig, bakskärm tex......! Lägg ner din tid på annat eller väx upp grabben.. Börja yttra dig när du själv hade brytt dig om din bil!

53 Inlägg
18 september 2009
Ser att ni har hängt ut min bil på denna tråd. Gjorde mig smått irriterad faktiskt.. Men till andreaseinarsson, du bör ha sett skillnad på Celica generation 6 och Celica generation 7.

Detta är generation 6:
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima … _large.jpg

Detta är generation 7, dvs. sån jag har:
http://www.desperateseller.co.uk/DespSe … 11079.jpeg

73 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
Om någon har hängt ut din bil här så ber jag personligen så mkt om ursäkt och ber om ursäkt föör alla andra, när man kollar noga osv så ser man stor skillnad, men eftersom jag inte är duktig alls på celicor så såg jag tydligen helt fel.

Men ursäkta mig..

73 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
jo det hoppas jag med, har som sagt sett honom idag och känner igen bilen på långa vägar och jag lär se den igen.. wink bara vänta, tids nog får jag tar på bilen..

787 Inlägg
18 september 2009
andreaseinarsson skrev:
jo det hoppas jag med, har som sagt sett honom idag och känner igen bilen på långa vägar och jag lär se den igen.. wink bara vänta, tids nog får jag tar på bilen..

Åk tillbaka till området där du sett bilen, parkera och sätt dig och vänta, för för eller senare lär han komma igen.. Då är det ju bara plocka in människan..

73 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
jag har sett honom 1 gång efter incidenten, ska jag sitta där och vänta ytterligare 2 veckor, jag är ute och kör varje dag och jag lär se honom det kan jag lova dig..

1 297 Inlägg
18 september 2009
Varför körde du inte ikapp han idag då??

73 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
För att jag stod och väntade på bussen vid mcdonalds på backaplan och han körde på hjalmarbrantningsleden.

4 Inlägg
20 september 2009
Hoppas du får fast honom. Kunde inte låta bli att läsa när det är en av mina favorit bilar som detta hänt för.

1 207 Inlägg
20 september 2009
andreaseinarsson skrev:
jag sett celican 1gång då jag blev påkörd och idag såg jag den, och både gångerna på hisigen, men rör sig nog runt hisigen/centrala gbg

Har du kontaktat polisen angående detta? Eller rent ut själv kollat med VV om du kan få ut någon information angående silver celicor med rätt årsmoddel i detta område? Nu förstår jag att ni bor på ställen med lite större population än här uppe i norrland så det kan möjligvis finnas många registrerade men det är trotsallt ingen vit volvo 740 så allt för många borde det inte vara..

739 Inlägg
20 september 2009
hoppas du få tag på idioten!      lite synd att du inte hann köra efter honom o kolla vart han bor eller vart han nu skulle   men någon dag kommer du få tag på honom då lär han inte få det lätt !

mvh andreas

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
20 september 2009
du får uppdatera med utgången utav det hela. älskar sånna här trådar. Inte delen då bilen går sönder, det suger ju såklart. Utan då man har en chans att få tag i den skyldige, det är som en spännande film, kommer närmare och närmare upplösningen!
Lycka till iaf!

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Ingen fast bostadsort
54 Inlägg
20 september 2009
Fy fan vad jobbigt! Hoppas du får tag på honom!!!

Lycka till!

34 Inlägg
21 september 2009
Aslan skrev:
Ser att ni har hängt ut min bil på denna tråd. Gjorde mig smått irriterad faktiskt.. Men till andreaseinarsson, du bör ha sett skillnad på Celica generation 6 och Celica generation 7.

Detta är generation 6:
http://carphotos.cardomain.com/ride_ima … _large.jpg

Detta är generation 7, dvs. sån jag har:
http://www.desperateseller.co.uk/DespSe … 11079.jpeg

hur kan någon hänga ut din bil på en sida där du själv har den registrerad och massa bilder? är ju ett helt public forum och du har själv valt att ha bilen på denna sida så vem som helst kan se den..

400 Inlägg
22 september 2009
hoppas ni får tag på han smile

Zerox

73 Inlägg
23 september 2009
Trådstartare
Nu kommer lite uppdatering, tack vare en person här på garaget så har jag fått det första regnummret och informationen jag fick låter otroligt likt bilen som körde på mig. Kollade upp bilen och var där och kollade men stod dock inte på den allmäna parkeringen men det fanns även garagelängor och den står nog där.

Har du/ni några tips på hur jag kan gå tillväga nu för jag måste verkligen se denna bil om det är den. Vet namn, regnummer, och adress på vart bilen står skriven..

Tack!

Sök