Tack för en trevlig kväll alla:D tycker de va mkt trevligt folk tyvär kunde jag ej köra med min egna bil pga växellådan:'( Vad tycker ni andra om dagen/ Kvällen?
Det va en redigt trevlig kväll det enda negatva va att vissa personer ej kunde köra som folk utan bete sig som idioter i trafiken men sådan personer slipper man nog ej tyvär...
tyckte de var jävligt kul att få prova kärran för första gången mot nån annan... på vägen te träffen lossna en skruv på turbon som jag efter mycke sket fick dit igen så jag hade riktigt ladd... på vägen från träffen till rejse så lossna spakstället... men 3 problemfria repor blev de tillslut tyckte de var bra arrangerat! sen att vissa idioter inte kunde flytta sig när bilar skulle fram å dom inte brydde sig om avspärrningarna.....
vem körde den röda 740in med stor vinge på ? den är från karlskrona/jämjö...
Riktigt bra, ångrade dock att jag hängde med till sölvesborg, vart rätt lamt :p kändes mest att man bara slösa bensin pengar då de inte var så mkt folk eller hände något särskilt, men ÖB och resten var riktigt bra, fint organiserat på plats med!
Det va en redigt trevlig kväll det enda negatva va att vissa personer ej kunde köra som folk utan bete sig som idioter i trafiken men sådan personer slipper man nog ej tyvär...
ellerhur... bland annat den där jävla 525an eller va de var, den mörkblåa med tonade baklysen... höll på att köra in i mig ett antal gånger..
ellerhur... bland annat den där jävla 525an eller va de var, den mörkblåa med tonade baklysen... höll på att köra in i mig ett antal gånger..
Den idioten körde om mig och många andra på insidan påväg ner till sölvesborg
Ja den idioten i diesel bmw borde ju ej få vistas i trafiken körde om ett antal bilar som en djävla idiot i pukavik på 50 väg när det va möte å allt sen så ställer han sig bara efter vägen å alla kör om honom igen hade stor lust att bara klippa den fan men hade dottern i bilen annars hade jag fan kört rätt in i idioten så han hade fått pakera sin bil på skroten för bil kan han fan inte köra.
Ja den idioten i diesel bmw borde ju ej få vistas i trafiken körde om ett antal bilar som en djävla idiot i pukavik på 50 väg när det va möte å allt sen så ställer han sig bara efter vägen å alla kör om honom igen hade stor lust att bara klippa den fan men hade dottern i bilen annars hade jag fan kört rätt in i idioten så han hade fått pakera sin bil på skroten för bil kan han fan inte köra.
var de den typ svarta tds kombin med typ halvfärdig skärmbreddning eller?
Ja den tds kombin med skärmbreddning va det...å va det ej ägaren till bilen som körde så kanske han skulle ge fan i å låta den idioten som körde den sätta sig bakom ratten igen...
Ja den tds kombin med skärmbreddning va det...å va det ej ägaren till bilen som körde så kanske han skulle ge fan i å låta den idioten som körde den sätta sig bakom ratten igen...
Lite synd bara att det tog en liten stund innan någon ville elda däck vid ÖoB. Men sen drog det ju igång efter lite skrikande på dom
Väldigt skoj att det var så många som körde i racet sen! Även att det vart lite dålig sikt för oss som kollade på Men man kunde gotta sig åt ljudet av varvstopp och doften av däckrök iaf!
Det var en mysig kväll! Tack till V-SR, BMC och CsC för en kanon dag!