Al_Capone skrev:
Ha, ha, var bara tvungen att regga mig här när jag hörde om alla lovord ang körningen igår. Om jag skulle uttrycka mig som er hade jag nog blivit bannad från den här siten, men what ever.
Vi som åkte i bilen (5st, varav 2st tjejer) var både på ÖoB och på racet, körde till och med 2st repor där, en mot en Honda (prelude) och en mot en Mitsh 3000 gt. Om nu ni (vilket verkar vara mest Sundin) var så missnöjda, varför var det ingen som sade någonting?
Jag har i alla fall ratt och bromsar i dem bilarna jag kör så jag kan både svänga och bromsa, det behöver inte alltid vara 402m rakt fram med avspärrningar och skit för att man skall våga använda gaspedalen. Det lustiga är att ni klagar på när jag kör men ändå sitter ni hemma och smårunkar till bankrånar killen Q när han kör miljonbilar i fejkade snutjag. Riktigt jävla töntigt!
Skärp er nu för fan och sluta lipa.
Föraren av den Svart/Blåa BMW 325tds med coilovers och 19"
(btw jag äger INTE bilen, men för att vara jag så körde jag lugnt igår och jag lovar att ÄGAREN inte kör varken sämre eller långsammare än mig)
sundin_omega skrev:
Det va en redigt trevlig kväll det enda negatva va att vissa personer ej kunde köra som folk utan bete sig som idioter i trafiken men sådan personer slipper man nog ej tyvär...
NismoGTR skrev:
ellerhur... bland annat den där jävla 525an eller va de var, den mörkblåa med tonade baklysen... höll på att köra in i mig ett antal gånger..
Berntsson skrev:
Den idioten körde om mig och många andra på insidan påväg ner till sölvesborg
sundin_omega skrev:
Ja den idioten i diesel bmw borde ju ej få vistas i trafiken körde om ett antal bilar som en djävla idiot i pukavik på 50 väg när det va möte å allt sen så ställer han sig bara efter vägen å alla kör om honom igen hade stor lust att bara klippa den fan men hade dottern i bilen annars hade jag fan kört rätt in i idioten så han hade fått pakera sin bil på skroten för bil kan han fan inte köra.
sundin_omega skrev:
Ja den tds kombin med skärmbreddning va det...å va det ej ägaren till bilen som körde så kanske han skulle ge fan i å låta den idioten som körde den sätta sig bakom ratten igen...