Har en S70 2.5T just nu och det är ju nästan samma bil som en Volvo 850T5, Har ägt en Golf Vr6:a innan, och visst Vr6orna är riktigt trevliga bilar som går hyffsat bra. Det ända possitiva jag kan säga om de bilarna är motorljudet samt att det är ganska lätt att bygga stereo byggen som låter bra i de bilarna. Annars är de ganska tråkiga, och ingen bil man sitter jätte bekvämt i. Men som ungdom är det ju kanske inget man bryr sig jätet mycket om. S70in jag har nu är jag super nöjd med och kan inte säga mycket negativt om den. Som första bil hade jag kanske kikat på vr6:an men volvon är ett starkt val också. Eftersom de är billiga att äga och i drift. Vr6:an är ganska dyr i försäkring. Det bästa är om du kan provköra båda bilarna så kan du känna efter vilken som passar dig bäst. Det är bra bilar båda två, men tänk bara på kamkedjan på vr6an. Jag råkade själv ut för att kamkedjan gav upp i min, och det är väldigt dyrt att reparera. Min hade dock gått 25.000mil på en och samm kamkedja. Så hittar du en som rullat under 20k är det kanske lungt ett tag.