Growe skrev:
Brains skrev:
Growe skrev:
inte ens med chip är vr6:an speciellt spännande
testade med min gamla 245turbo när en polare hade en vr6 med chip och annat system
hängde av honom lätt som en plätt
245:an gick som en t5 orginal något sämre
en chippad t5 är garanterat roligare varje dag i långa loppet
dessutom sitter man säkrare i dom
kamkedjan är inte en billig historia på dessa vagnar och dom är det ofta fel på
tror inte ens väghållningsmessigt att vr6 är mycket att hänga i granen på
kan iof bara jämföra gamla 855 t5 mot min mk2:a
och jag vågade åka fortare i 855:an sitter endå ställbara coils på golfen
Du menar sånahär 4000kr coilovers?
jo men mot en tung volvo kvittar det
fast jag håller med skit grejer
har testat vr6 med gula koni runt om det enda som hände med den var att arslet dansade ut så fort man försökte svänga
framtunga som små as
Är den så framtung? i så fall är det stor skillnad mot de 4cyl för min upplever jag inte som jätteframtung.
men visst finns det 2st vr6 maskiner? en på 174 och en på ca 190hk, är säker på att jag sett bägge sitta i VR6 golfar, och tror inte alla var 4wd heller.
Är det bara 174 hästarn som sitter i vr6 så är det rätt meningslöst att åka v6 IMO. Då hade en 16v på 150hk varit mer bil för pengarna.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.