Här följer några bilder från helgens fotosession. Va tvungen att ut o plåta lite gobilder på BMWn. Är riktigt nöjd med en del, och mindre nöjd med några andra. Har gått på lite aggresivare i Photoshop, mest för att jag själv ska lära mig och hitta "min stil".
Yepp jag ser det också nu att bilen och bakgrunden inte matchar riktigt på översta bilden även om bilen faktiskt stod där när jag plåtade..... Ajja det misstaget bjuder jag på
Resten då? Bra? Dåligt? Något att förbättra? Eller är allt kanon?
Jag tycker himlen är lite tråkig på alla bilder utom den sista där den påminner lite om en top gear himmel. Vinkeln på bilen tycker jag är bäst i bild två där du även fått ett skönt djup i bilden med hjälp av vägen, gillar också att du sänkt kameravinkeln i den bilden jämfört med bild ett.
Tobias_N: Tack för lite kreativa kommentarer. Problemet just denna Söndag var att det faktiskt var så tråkig himmel som det ser ut att vara. Nu dog den ju lite till när ajg drar ner mättnaden lite - men samtidigt så är det mest för att lyfta fram BMWn ännu mer och för att man ska fokusera på just den.
Riktigt snygga bilder . Tycker verkligen att bilen framhävs bra : ) Som någon innan sagt är himmlen lite tråkig , Men det är inget som stör så mycket . Älskar verkligen nästsista bilden .
Ett hett tips! När du redigerar flera bilder på samma bil och plats, utgå ifrån att få samma färger osv på alla bilder annars ser det väldigt konstgjort ut vilket i min mening inte ska synas
Som sagt, otroligt snygg bil. Verkligen helt perfekt i min ögon!
Fotar din bil i Göteborg. skicka pm! Flickr - Mitt Fotoalbum